Lue keskustelun säännöt.
Tapasitko nykyisen puolisosi selvin päin?
Kommentit (4)
Vierailija kirjoitti:
En äänestänyt mitään noista vaihtoehdoista. Kun ekan kerran tavattiin, olin kännissä ja puoliso vesiselvä. Siitä kyllä meni noin seitsemän vuotta ennen kuin alettiin seurustella, ja nämä kohtaamiset pääasiassa selvin päin.
Eli olit kännissä.Ei vois selvempää vaihtoehtoa vastaukseksi olla.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Olin kyllä kännissä ja mies enemmän kännissä Baarissa me tapasimme. Päätin viedä miehen yöksi luokseni ja panna sitä mutta mies ei heti lähtenyt vaan sanoi että eikö äiti varoittanut viemästä tuntemattomia miehiä kotiinsa. Sitten mies kyseli onko luurankoja kaapissani. Kyllä se sitten lähti kun totesi minut kiltiksi naiseksi.
En äänestänyt mitään noista vaihtoehdoista. Kun ekan kerran tavattiin, olin kännissä ja puoliso vesiselvä. Siitä kyllä meni noin seitsemän vuotta ennen kuin alettiin seurustella, ja nämä kohtaamiset pääasiassa selvin päin.