Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sakon maksu on ylitsepääsemätön asia henkisesti

Vierailija
22.06.2026 |

Mä en pysty tähän enää. Joojoo oma vika oma vika. Mutta tätä helvetin paskaa jatkuu maaliskuulle asti. Nyt riittää. Ilmoitan että maksusopimus katkee nyt. En ala näin niukalla olemaan.. 

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma on mokasi. 

Vierailija
2/29 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma on mokasi. 

Enkö juuri niin sanonut!! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole ikinä sakkoja tullut joita pitäisi maksaa 

Vierailija
4/29 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulosottoonhan tuo sitten menee.

Se kyllä hankaloittaa elämääsi aika lailla enemmän kuin sakkojen hoitaminen pois. Mutta saat sitä mitä olet tilannut.

Vierailija
5/29 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä ole ikinä sakkoja tullut joita pitäisi maksaa 

Tämäpä olikin tärkeä tieto, että jollakin nimettömällä av-palstalaisella ei ole ikinä tullut sakkoja maksettavaksi.

Vierailija
6/29 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se on henkisesti ylipääsemätöntä sitten onkin henkisen kasvun paikka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/29 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulosottoonhan tuo sitten menee.

Se kyllä hankaloittaa elämääsi aika lailla enemmän kuin sakkojen hoitaminen pois. Mutta saat sitä mitä olet tilannut.

No se on muuntosakko. Toivon sulle kaikkea pahaa

Vierailija
8/29 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos se on henkisesti ylipääsemätöntä sitten onkin henkisen kasvun paikka.

Miten niin???? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/29 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos se on henkisesti ylipääsemätöntä sitten onkin henkisen kasvun paikka.

Miten niin???? 

No kato, jos jokin ei elämässä suju, sitten treenataan niin alkaa sujua.

Vierailija
10/29 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kyse että haluaisin luistaa vaan se maksu erä on kohtuuton!!!!!!! Minä en laita 85 e pienistä tuista sinne jatkossa. Jos ei 60€ kelpaa pitäkööt tunkkinsa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/29 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ulosottoonhan tuo sitten menee.

Se kyllä hankaloittaa elämääsi aika lailla enemmän kuin sakkojen hoitaminen pois. Mutta saat sitä mitä olet tilannut.

No se on muuntosakko. Toivon sulle kaikkea pahaa

Ihan sama mitä toivot. Kannattaisi toki sinun koettaa järjestää elämäsi kuntoon. Netissä vieraille riehuminen ei sitä edistä.

Vierailija
12/29 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos se on henkisesti ylipääsemätöntä sitten onkin henkisen kasvun paikka.

Miten niin???? 

No kato, jos jokin ei elämässä suju, sitten treenataan niin alkaa sujua.

Niin eli kidutusta pitää treenata.. Senkin sadisti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/29 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ollut lähes 8kk pelaamatta.. Ja olen kyllä lyhentänyt sakkoa mutta tämä kk erä on liian iso

Vierailija
14/29 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ulosottoonhan tuo sitten menee.

Se kyllä hankaloittaa elämääsi aika lailla enemmän kuin sakkojen hoitaminen pois. Mutta saat sitä mitä olet tilannut.

No se on muuntosakko. Toivon sulle kaikkea pahaa

Ihan sama mitä toivot. Kannattaisi toki sinun koettaa järjestää elämäsi kuntoon. Netissä vieraille riehuminen ei sitä edistä.

Mitä sinä vittuilet

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/29 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin jo sinne jos ei erä pienene en maksa jatkossa enää mitään

Vierailija
16/29 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinne meni. Enää en maksa . 

Vierailija
17/29 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä niin toivon pahaa kaikille

Vierailija
18/29 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt voin mennä tappamaan 

Vierailija
19/29 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos muuntosakko tarkoittaa sitä, että voit suorittaa sen vapausrangaistuksena, niin käy istumassa pois.  Sillä siitä pääset.  Paranna jatkossa tapasi, niin ei tarvitse murehtia.

Vierailija
20/29 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulosottoonhan tuo sitten menee.

Se kyllä hankaloittaa elämääsi aika lailla enemmän kuin sakkojen hoitaminen pois. Mutta saat sitä mitä olet tilannut.

Menee paitsi jos on päiväsakkoja pääsee jonkun morsiammeksi 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kahdeksan