Sakon maksu on ylitsepääsemätön asia henkisesti
Mä en pysty tähän enää. Joojoo oma vika oma vika. Mutta tätä helvetin paskaa jatkuu maaliskuulle asti. Nyt riittää. Ilmoitan että maksusopimus katkee nyt. En ala näin niukalla olemaan..
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Oma on mokasi.
Enkö juuri niin sanonut!!
Eipä ole ikinä sakkoja tullut joita pitäisi maksaa
Ulosottoonhan tuo sitten menee.
Se kyllä hankaloittaa elämääsi aika lailla enemmän kuin sakkojen hoitaminen pois. Mutta saat sitä mitä olet tilannut.
Vierailija kirjoitti:
Eipä ole ikinä sakkoja tullut joita pitäisi maksaa
Tämäpä olikin tärkeä tieto, että jollakin nimettömällä av-palstalaisella ei ole ikinä tullut sakkoja maksettavaksi.
Jos se on henkisesti ylipääsemätöntä sitten onkin henkisen kasvun paikka.
Vierailija kirjoitti:
Ulosottoonhan tuo sitten menee.
Se kyllä hankaloittaa elämääsi aika lailla enemmän kuin sakkojen hoitaminen pois. Mutta saat sitä mitä olet tilannut.
No se on muuntosakko. Toivon sulle kaikkea pahaa
Vierailija kirjoitti:
Jos se on henkisesti ylipääsemätöntä sitten onkin henkisen kasvun paikka.
Miten niin????
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos se on henkisesti ylipääsemätöntä sitten onkin henkisen kasvun paikka.
Miten niin????
No kato, jos jokin ei elämässä suju, sitten treenataan niin alkaa sujua.
Ei ole kyse että haluaisin luistaa vaan se maksu erä on kohtuuton!!!!!!! Minä en laita 85 e pienistä tuista sinne jatkossa. Jos ei 60€ kelpaa pitäkööt tunkkinsa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ulosottoonhan tuo sitten menee.
Se kyllä hankaloittaa elämääsi aika lailla enemmän kuin sakkojen hoitaminen pois. Mutta saat sitä mitä olet tilannut.
No se on muuntosakko. Toivon sulle kaikkea pahaa
Ihan sama mitä toivot. Kannattaisi toki sinun koettaa järjestää elämäsi kuntoon. Netissä vieraille riehuminen ei sitä edistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos se on henkisesti ylipääsemätöntä sitten onkin henkisen kasvun paikka.
Miten niin????
No kato, jos jokin ei elämässä suju, sitten treenataan niin alkaa sujua.
Niin eli kidutusta pitää treenata.. Senkin sadisti
Minä olen ollut lähes 8kk pelaamatta.. Ja olen kyllä lyhentänyt sakkoa mutta tämä kk erä on liian iso
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ulosottoonhan tuo sitten menee.
Se kyllä hankaloittaa elämääsi aika lailla enemmän kuin sakkojen hoitaminen pois. Mutta saat sitä mitä olet tilannut.
No se on muuntosakko. Toivon sulle kaikkea pahaa
Ihan sama mitä toivot. Kannattaisi toki sinun koettaa järjestää elämäsi kuntoon. Netissä vieraille riehuminen ei sitä edistä.
Mitä sinä vittuilet
Laitoin jo sinne jos ei erä pienene en maksa jatkossa enää mitään
Kyllä minä niin toivon pahaa kaikille
Jos muuntosakko tarkoittaa sitä, että voit suorittaa sen vapausrangaistuksena, niin käy istumassa pois. Sillä siitä pääset. Paranna jatkossa tapasi, niin ei tarvitse murehtia.
Vierailija kirjoitti:
Ulosottoonhan tuo sitten menee.
Se kyllä hankaloittaa elämääsi aika lailla enemmän kuin sakkojen hoitaminen pois. Mutta saat sitä mitä olet tilannut.
Menee paitsi jos on päiväsakkoja pääsee jonkun morsiammeksi
Oma on mokasi.