Sakon maksu on ylitsepääsemätön asia henkisesti
Mä en pysty tähän enää. Joojoo oma vika oma vika. Mutta tätä helvetin paskaa jatkuu maaliskuulle asti. Nyt riittää. Ilmoitan että maksusopimus katkee nyt. En ala näin niukalla olemaan..
Kommentit (29)
Linnassa pikku loma. En maksaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ulosottoonhan tuo sitten menee.
Se kyllä hankaloittaa elämääsi aika lailla enemmän kuin sakkojen hoitaminen pois. Mutta saat sitä mitä olet tilannut.
Menee paitsi jos on päiväsakkoja pääsee jonkun morsiammeksi
Olen nainen. Miksi joutuisin kenenkään morsiammeksi. Ei mulla ole mitään huume hommia tai päihdetaustaa
Vierailija kirjoitti:
Linnassa pikku loma. En maksaisi.
No ei se loma ole. Viime kesänä olin 15 päivää. Viikko meni jotenkin toinen oli liikaa
Mitä tuolle miinustellaan. Anteeksi ettei mulla ole varaa maksaa
Miten olet onnistunut keräämään itsellesi 3 sakkoa. Jos saisin yhden, se olisi varmasti viimeinen.
Vierailija kirjoitti:
Miten olet onnistunut keräämään itsellesi 3 sakkoa. Jos saisin yhden, se olisi varmasti viimeinen.
Puhuin kahdesta. Tottakai tottakai olis sulle viimeinen.. Oikein malli paska
Vierailija kirjoitti:
Ulosottoonhan tuo sitten menee.
Se kyllä hankaloittaa elämääsi aika lailla enemmän kuin sakkojen hoitaminen pois. Mutta saat sitä mitä olet tilannut.
En tiedä systeemiä, mutta yksi, ihan työssäkäyvä, kohtuutuloinen tuttava antaa sakkojen aina mennä ulosottoon. Hänelle tulee ylinopeussakkoja melko usein, korttikin on mennyt muutaman kerran.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Linnassa pikku loma. En maksaisi.
No ei se loma ole. Viime kesänä olin 15 päivää. Viikko meni jotenkin toinen oli liikaa
Oletko ajatellut, että voisit lopettaa rikostelun?
Niin 300€ mulla on tätä sakkoa maksamatta joku 10 tai 11 päivää se olis. Ja toinen sakko on 280€ jota ei oo vielä muunnettu. Sen käsittely on elokuussa