Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sakon maksu on ylitsepääsemätön asia henkisesti

Vierailija
22.06.2026 |

Mä en pysty tähän enää. Joojoo oma vika oma vika. Mutta tätä helvetin paskaa jatkuu maaliskuulle asti. Nyt riittää. Ilmoitan että maksusopimus katkee nyt. En ala näin niukalla olemaan.. 

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos muuntosakko tarkoittaa sitä, että voit suorittaa sen vapausrangaistuksena, niin käy istumassa pois.  Sillä siitä pääset.  Paranna jatkossa tapasi, niin ei tarvitse murehtia.

Niin 300€ mulla on tätä sakkoa maksamatta joku 10 tai 11 päivää se olis. Ja toinen sakko on 280€ jota ei oo vielä muunnettu. Sen käsittely on elokuussa 

Vierailija
22/29 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linnassa pikku loma. En maksaisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ulosottoonhan tuo sitten menee.

Se kyllä hankaloittaa elämääsi aika lailla enemmän kuin sakkojen hoitaminen pois. Mutta saat sitä mitä olet tilannut.

Menee paitsi jos on päiväsakkoja pääsee jonkun morsiammeksi 

Olen nainen. Miksi joutuisin kenenkään morsiammeksi. Ei mulla ole mitään huume hommia tai päihdetaustaa

Vierailija
24/29 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Linnassa pikku loma. En maksaisi.

No ei se loma ole. Viime kesänä olin 15 päivää. Viikko meni jotenkin toinen oli liikaa

Vierailija
25/29 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tuolle miinustellaan. Anteeksi ettei mulla ole varaa maksaa 

Vierailija
26/29 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olet onnistunut keräämään itsellesi 3 sakkoa.  Jos saisin yhden, se olisi varmasti viimeinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/29 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten olet onnistunut keräämään itsellesi 3 sakkoa.  Jos saisin yhden, se olisi varmasti viimeinen.

Puhuin kahdesta.  Tottakai tottakai olis sulle viimeinen.. Oikein malli paska

28/29 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulosottoonhan tuo sitten menee.

Se kyllä hankaloittaa elämääsi aika lailla enemmän kuin sakkojen hoitaminen pois. Mutta saat sitä mitä olet tilannut.

En tiedä systeemiä, mutta yksi, ihan työssäkäyvä, kohtuutuloinen tuttava antaa sakkojen aina mennä ulosottoon. Hänelle tulee ylinopeussakkoja melko usein, korttikin on mennyt muutaman kerran.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/29 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Linnassa pikku loma. En maksaisi.

No ei se loma ole. Viime kesänä olin 15 päivää. Viikko meni jotenkin toinen oli liikaa

Oletko ajatellut, että voisit lopettaa rikostelun?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kahdeksan