Ihanaa käydä ostoksilla Carrefourissa
Kommentit (14)
Oliko ruuhkaa siellä paikallisessa Tokmannissa? :)
Käyn joka viikko ja aika usein kuulee suomea.. Tahitin myymälässä en kuullut.
Vierailija kirjoitti:
Eikä ainakaan Suomen hintoja.
Ei oo Suomen hintoja ei. On kalliimpaa. Keskiviikkona taas mennään...
Voi kauhistus! Kuinka joku voi asioida Carrefourissa? Meidän sukukartanossa on käytetty Galeries Lafayetten palveluja jo 1900-luvun alusta lähtien.
Tykkään myös. Dubain Carrefourissa, yhdessä niistä monista, teen myös vaateostoksia
Minusta se oli ihan kuin olis Prismassa käynyt. Olen käynyt Monacon Carrefourissa joskus.
Vierailija kirjoitti:
Käyn joka viikko ja aika usein kuulee suomea.. Tahitin myymälässä en kuullut.
Ei olla sitten satuttu yhtä aikaa Tahitin myymälään. Siellä kyllä on minusta aivan suomalainen hintataso.
Vierailija kirjoitti:
Voi kauhistus! Kuinka joku voi asioida Carrefourissa? Meidän sukukartanossa on käytetty Galeries Lafayetten palveluja jo 1900-luvun alusta lähtien.
Voi teitä moukkia. Me asioimme vain Le Bon Marchéssa.
Vierailija kirjoitti:
Eikä ainakaan Suomen hintoja.
Suomen hinnat ei niin korkeat ole.
Fugen Carrefourissa kyllä kuulee suomea.
Mun mestoja ovat El Corte Ingles ja Wal Mart. Paikkoja, joista tuulipukukansa ei ole kuullutkaan ja vielä harvempi käynyt
Vierailija kirjoitti:
Mun mestoja ovat El Corte Ingles ja Wal Mart. Paikkoja, joista tuulipukukansa ei ole kuullutkaan ja vielä harvempi käynyt
El Corte Inglesit on munkin suosikkeja.
Onko siellä sinun lisäksi muita maahan muuttajia?
Eikä ainakaan Suomen hintoja.