Pariskunnat, mistä riitelitte juhannuksena?
Kiroilusta, suutuin kun mies kiroili ja vastasi samalla mitalla mä kuulemma kans kiroilen ja kas, sota oli valmis.
Kommentit (18)
Me alettiin riidellä jo ennen juhannusta.
Vierailija kirjoitti:
Vieläkö ihmiset riitelevät juhlapyhinä 2020-luvulla?
Me riidellään aina jouluna ja juhannuksena, juhlien järjestely käy hermonpäälle.
Ei riidelty lainkaan, ollaan oltu mykkäkoulussa pääsiäisestä asti.
Sopivassa kännissä muistellaan vaikka vanhoja asioita että jostakin sen riidan saa aikaan. Ainakin tuollainen tapa tuntuu olevan monella vanhalla parilla.
Lähinnä miehen juomisesta sanoin että joi liikaa.
Mä lopetin parisuhderiidat kohta kaksi vuotta sitten. Viskasin juopon pihalle. Se oli melko kalpea ja vikkelä kun haali rojunsa kokoon. Meni max. 5 minsaa ja oli tiessään. Tehkää te muut sama.
Voi vain kuvitella älyköiden väittelyä, punkerot ja heidän hiirimiehensä :D
Vierailija kirjoitti:
Mä lopetin parisuhderiidat kohta kaksi vuotta sitten. Viskasin juopon pihalle. Se oli melko kalpea ja vikkelä kun haali rojunsa kokoon. Meni max. 5 minsaa ja oli tiessään. Tehkää te muut sama.
Naurahdin tälle :D
Vierailija kirjoitti:
Lähinnä miehen juomisesta sanoin että joi liikaa.
No eihän teitä selvin päin kestä
rouvan hituroinnista mökille lähtemisessä ja varsinkin sieltä poistumisessa. Ei voi kestää herätyksestä 4h että päästään liikkeelle.
Vierailija kirjoitti:
rouvan hituroinnista mökille lähtemisessä ja varsinkin sieltä poistumisessa. Ei voi kestää herätyksestä 4h että päästään liikkeelle.
Kyllä voi, kun et auta yhteisten rojujen pakkaamisessa.
Emme mistään. Ihana juhannus. Retkiä, ruokaa, rauhaa ja rakkautta. Kultani synttärit.
Mahtavaa.
Ei varsinaisesti riidelty mistään ja hyvin vähän oli mitään suukopuakaan. Oli hyvin tasaista menoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
rouvan hituroinnista mökille lähtemisessä ja varsinkin sieltä poistumisessa. Ei voi kestää herätyksestä 4h että päästään liikkeelle.
Kyllä voi, kun et auta yhteisten rojujen pakkaamisessa.
Sanotaan nyt näin että rouvan osuus oli pakata kamansa ja sapuskat jääkaapista kylmälaukkuun. Minä tein sitten kaiken muun: aamupala sakille, tiskit, saunan pesu, puiden hakkuu käytettyjen edestä, autolle tavaroiden ronttaamien & pakkaamisen, kämpän imuroinninkin. Ja tämän kaiken vähän yli kahdessa tunnissa ja silti jouduttiin odotella hänen ylhäisyytensä kuppailua kännysomeilun vuoksi.
Ja punkerot kuumenee, ihrat hikisinä alapeukuttavat, ai että aina saa nauraa!
Vieläkö ihmiset riitelevät juhlapyhinä 2020-luvulla?