Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teea, 39, "Alfanaaras" - ei löydä millään sopivaa miestä

Vierailija
21.06.2026 |

https://www.iltalehti.fi/suhteet/a/cd84e0eb-9b9f-413b-8d41-24df1bddde30

 

Ehkä Teean olisi kannattanut aloittaa etsintä noin 20 vuotta sitten, vaikka olisi mielestään kuinka alfanaaras lähes 40-vuotiaana. Aina kun tulee näitä "en millään löydä sopivaa miestä" en voi muuta kuin miettiä että mitkä kriteeritä hänelläkin on. Kuvan perusteella on tavistiina. Hän oli nuori viimeksi 15 vuotta sitten. Eiköhän ne hyvät miehet ole jo pitkissä parisuhteissa.

Kommentit (214)

Vierailija
201/214 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kuulostaa pahansuovalta juoruämmältä. Sellaiselta joku supisee toisen samanlaisen kanssa kerrostalon ulko-ovella ja paheksuu ohi menevää sinkkunaista :D

Vierailija
202/214 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset nykyään tosi myöhässä ja tietämättömyys päiväyksistä.

Kyllä se on kuule miehet myöhässä jos joku. Yli 40 vuotiaat miehet haaveilee vielä lapsista ja ovat kummissaan kun eivät löydä samanikäistä naista mukaan projektiin. Naiset ovat erittäin tietoisia biologiastaan. 

Samanikäisistä? Kyllä mies mieluusti ottaa nuoremman naisen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/214 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sosiaalisesti taidokas 4/10 ei löydä 9/10 laatikkoleukaansa.

 

Oivoi.

Aurinkorantalomaa voisi suositella hänelle. Sellaisilla seuduilla tykätään juuri tuontyyppisestä pohjoismaisesta vaaleanviileästä eksotiikasta ja ikäkin on sikäläisille kavaljeereille vain sivuseikka. Ei olisi alfanaaraalla pulaa laatikkoleukaisista miesehdokkaista ja kuntokin nousisi kohisten, kun pääsisi hölkkäämään niitä karkuun pitkin rantabulevardeja. 🥰

Sinänsä joo, mutta näissä välimeren miehissä on sellainen ongelma että ego on käsittämättömän heiveröinen. Kun se perustuu lihaksistoon joka on ilmapalloa niin pienikin piikki räjäyttää sen. 

Alpha female Teea tykkääkin miehistä joissa ei ole haastetta, joten sinne vaan! Rouvana tulee koto-Suomeen takaisin. 🥰

Pääsee etelän hetelmää kasvattamaan :)

Vierailija
204/214 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap kuulostaa pahansuovalta juoruämmältä. Sellaiselta joku supisee toisen samanlaisen kanssa kerrostalon ulko-ovella ja paheksuu ohi menevää sinkkunaista :D

Keskitytään nyt kuitenkin Teeaan. 🥰

Vierailija
205/214 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääköhän anaaliseksistä?

Vierailija
206/214 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vai että oikein Alfanaaras :D

Ei mikään ihme, että ei kumppania löydy ellei tuo ollut vain toimittajan revittelyä.

Olisi kiva tietää, oliko tuo alfanaaras-nimitys hänen omansa vai toimittajan antama? 

No omalla facesivullaan hän kertoo antaneensa toimittajalle luvan pitää vähän provosoiva sävy jutussa, joten sana alfanaaras saattaa hyvin olla yhdessä sovittu homma.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
207/214 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tajua, miksi joku menee lehteen tuollaisen aiheen kanssa.

Tuo irma ei ole ensimmäistä kertaa lehtien palstoilla patsastelemassa. Googlaa sen nimi, niin ruudulle lävähtää kaikenlaista.

Vierailija
208/214 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse satuin tutustumaan narsistisia piirteitä omaavaan välttelevän kiintymyssuhteen mieheen joka ei halunnut terapiaan. Itse kävin monta vuotta terapiassa traumojeni kanssa. Sitä selvemmin aloin nähdä kotini ilmapiirin. Nyt olen miltei 40 ja eron partaalla koska hermosto ei jaksa enää. Läheisyyttä mies ei ole antanut vuosiin ja välttelee sktä. Mitä olen seurannut niin minun ikäisillänikin on mahdollisuus kumppaniin, tosin en tiedä alanko vapaaehtoiseksi sinkuksi kun se tuntuu joillekin hauskalta pilkata ikäisiämme sinkkuja. 

Älä välitä! Oot arvokas ja teet miten parhaalta tuntuu. Ite oon ehkä sinkku loppuelämäni vaikka oon vasta 26 v, ollut kolme traumaattista muutaman vuoden suhdetta ja säädöt päälle. Ei se määritä ketään, musta on itseasiassa ihan siistiä olla sinkku ja samoin olis tuonkin ikäsenä uskoisin, tulee mieleen ihminen joka ei elä ns. kaavojen mukaan mikä on hyvä asia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
209/214 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinä on moni mies väistänyt luodin.

Tällähän oli vielä hyvä mies joka pysyi rinnalla kun masentui ja lihoi, mutta sitten kuin pääsi jaloilleen niin jätti tämän 😂 nyt itkee missä ne hyvät miehet on

Vierailija
210/214 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä on moni mies väistänyt luodin.

Tällähän oli vielä hyvä mies joka pysyi rinnalla kun masentui ja lihoi, mutta sitten kuin pääsi jaloilleen niin jätti tämän 😂 nyt itkee missä ne hyvät miehet on

Toivottavasti sillä exällä menee nykyään paremmin, joko uuden kumppanin kanssa tai sinkkuna.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
211/214 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tuossa naisessa niin lainkaan mitään "alfanaarasta".

Vierailija
212/214 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä varmaan havittelee 185 cm, akateemista ja sporttista miestä, jolla ei ole lapsia. No ei tule löytämään sellaista. Tuollainen mies pitää napata parikymppisenä.

Jep, mut sitku sille on tehty lapset ja näin niin se lähtee taas ettiin uutta nuorukaista. Ei siinä siks en naisena suostu synnyttää ainakaa miehen takia, vaan jos haluun lapsen niin mieluiten itekseni. Eli turha homma, ongelmia vaan tiedossa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
213/214 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Kuten niin moni muu, myös Teea kokee nykyisin deittailuympäristön sovelluksineen turhauttavaksi. ”Katselen, mitä sankareita kuntosalilla on, mutta nykyään kaikki haluavat syrjäytyä ja tuijottaa puhelintaan”, Teea sanoo"

 

Siis eihän kuntosalilla saa lähestyä ketään. Eikö Teea tiedä tämänvertaa? No ei sillä että Teea naisena saisi aikaan ikinä että edes sanoisi miehelle jotain koska sellainen nyt vain ei kuulu naisten käytökseen.

Tuo mitä tuossa viestisi lopussa kerrot, kuvaa sitä, miten sairasta ja outoa aikaa elämme! Normaalissa elämänympäristössä, missä käymme ja teemme elämäämme kuuluvia asioita, ei muka enää muka SAA lähestyä ja ruveta juttelemaan! Ennen aikaan lähes kaikki tutustumiset ja kumppanin löytymiset tapahtuivat juuri niin ja on todellakin paljon parempi tapa kuin joku v*tun digitaalihärpäkkeen kautta tapahtuva lähentyminen. 

No kuntosali on kyllä sellainen paikka, missä ei toisia lähestytä. Olen tullut sinne treenaamaan ja haluan olla rauhassa.

Juu uskon sen. Ja sama varmaan baarit, terassit, kahvilat, kaupat, puistonpenkit jne.

Tän takia ahdistaa olla nainen. Todellakin, no baari ja terassi on eri asioita yleensä. Jos et sitä tajua niin pelottaa tää miesten ymmärrys. Mutta joo olis kiva käydä kaupassa ja salilla yms itekseen kun sillon en ainakaa ite eti seuraa. Siirryinkin naisten salille, kaupassakin saa joskus olla rauhassa mutta ihan oikeasti miettikää nyt

Vierailija
214/214 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä varmaan havittelee 185 cm, akateemista ja sporttista miestä, jolla ei ole lapsia. No ei tule löytämään sellaista. Tuollainen mies pitää napata parikymppisenä.

Ja panna sitä 20 vuotta ilmaiseksi omaa kehoaan tuhoten, että voi varata sitä itselleen yhtä lasta varten 40v:nä? I think not.

Tämän kannattaa mennä tanskalaisen spermapankin sivulle, valita komea ja nuori uros, tilata sperma ja asia on sillä selvä. Mies on perheessäkin liian usein pelkkä haitta. Jos ei ole täysin pa niin nainen pärjää lapsen kanssa hyvin, jopa paremmin ilman miestä.

Miinuspeukuista huolimatta tää on valitettavasti totta. Ellei oo oikeesti kunnon mies joka osaa antaa isän mallia mutta nykysukupolvi on siirtyny siihen että nainen nyrkin ja hellan väliin joten teen mieluummin yksin sitkun haluun. Mies ei oo pakollinen, naisenkin voisin ottaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kolme