Juhannustanssit 2026 Tv1
Esiintymässä Kake Randelin ja Popeda. Mitä tykkäsitte?
Kommentit (36)
Minkä takia Ollin pitää matkia Paten esiintymistä? Kiusallista katsottavaa. Popeda sopisi kuopata ja Costello voisi perustaa uuden rytmiryhmän eläkepäiviksi.
Välillä tykkäsin, välillä tuli surullinen olo.
Taustanauhat taas pelissä Kakella.
Vierailija kirjoitti:
Hitto, kun oisin tuolla. Kyllä olisin tanssinut ja kunnolla Kaken tahtiin.
Tanssin yksin kotona siinä kohtaa kun tuli lempikappaleeni hei vaan heilani suloinen …
Vierailija kirjoitti:
Välillä tykkäsin, välillä tuli surullinen olo.
Miksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Välillä tykkäsin, välillä tuli surullinen olo.
Miksi?
Tuli vähän ontto olo kun Olli lauloi "Pitkä kuuma kesä, ja mä aion elää sen...".
Ja ontolla en missään nimessä viittaa elämää onnellisesti pursuavaan uuteen laulajaan, vaan siihen kun Pate on pois. Haikea hetki, ja taisi olla joku muu vastaava myös.
Katsoin ohjelmaa bongasin mister Lothariksi katsomosta (oli Lothariksi paita päällä)
Liekkö oli etsimässä seuraa videoilleen.
Mutta Kake Randelin näytti siltä että parhaat päivät oli nähty ei jaksanut riekkua lavalla kun nuoret artisit.
Hänen kannattaisi lopettaa uransa.
Popeda taas en tykännyt.
Tämäkin bändi pitäisi haudata.
Kyllä sitä kuunteli. Ei parasta musaa, muttei huonokaan kummankaan keikka.
Katherine.Rosemary kirjoitti:
Katsoin ohjelmaa bongasin mister Lothariksi katsomosta (oli Lothariksi paita päällä)
Liekkö oli etsimässä seuraa videoilleen.
Mutta Kake Randelin näytti siltä että parhaat päivät oli nähty ei jaksanut riekkua lavalla kun nuoret artisit.
Hänen kannattaisi lopettaa uransa.
Popeda taas en tykännyt.
Tämäkin bändi pitäisi haudata.
Kake toimii nykyään parhaiten noiden nuorempien fiittaajana, saisi tehdä useampienkin artistien kanssa sovituksia omista hiteistään. Popeda ei ole enää Popeda vaan lähinnä Hautamäen perheorkesteri, koska laulajanakin on perheystävä. Tuli todella ikävä vanhaa Popedaa. Tuossa on tapahtunut sama ilmiö kuin Peer Gyntillä, kun Twist Twist lähti, lähti bändistä myös munat. Näin osuvasti joku arvosteli uuden PG-version pitkäsoittoa.
Vierailija kirjoitti:
Ei Herrajjumala mikä roikkuvahelttainen pappa. En olisi halunnut pilata muistikuvaa komeasta Kakesta.
Etkö ole vielä tajunnut sitä, että ihmiset muuttuu vanhetessaan? Miksi ivata, sinullekin käy vielä samoin.
"Hautamäen perheorkesteri", hyvin hoksattu.
Vierailija kirjoitti:
"Hautamäen perheorkesteri", hyvin hoksattu.
Tässä saa vain odotella, milloin rumpalikin muuttuu vakituisesti Hautamäeksi.
Miksi Kaken pitäisi riekkua ,kuin nuoret artistit..
Tämä voi tulla sinulle yllätyksenä ...mutta ihmiset vanhenevat 🙄🙄
Popedalla oli soitto liian kovaa. Laulu jäi soiton alle ja sitä oli vaikea kuulla. Lisäksi laulu kuulosti lähinnä vain ulkoa opetellun ulostuottamiselta ja tulkinta ja eläytyminen jäi vaisuksi. Tuohon vaikutelmaan toki vaikutti suuresti se laulun äänenvoimakkuuteen verrattuna liian kova soitto.
Eikä ollut! Iloinen, energinen ja todella hyvässä kunnossa oleva esiintyjä Kake on. Ei ole kuule tuollaisen shown vetäminen helppoa ja hän on kuitenkin jo vanhempi herrasmies. Hienosti meni. Kova veto!