Miltä köyhästä mammasta tuntuu kun ei voi syödä juhannuksena kuin campingia, 43% lihaa
Kommentit (47)
Mitä tekemistä köyhällä mammalla ja Campingilla on keskenään? Luulitko ettei ole varaa ostaa lihaisaa makkaraa jos sitä haluaa. Ilmeisesti sulla ei ole varaa lihaan. Silloin harvoin kun minä grillaan, niin se on joko possua tai kanaa, ja makkara on ryynäriä.
Hyppäsin suoraan jälkiruokaan. Kermavaahtoa sikpakiltä.
En ole köyhä mamma mutta Camping on mun lempimakkaraa. Ainakin pari kpl syön joka vuosi.
Juhannuksen perinnemakkara on minulle Atria Hiillosmakkara. Mieluiten nuotiossa tikussa paistettuna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eilen syötiin rosvopaistia.
Joulun jälkeen alesta ostettu kinkku, muuten täyteen oman maan perunoita, hiillos päälle.
Kustannus oli n 10 e ja ruoka oli taivaallista
Halvalla voi tehdä hyvääHalpaa ehkä oli, hyvästä en olisi varma.
Sinua ei oltu kutsuttu tänne ja syöjien mielestä ruoka oli hyvää.
Syö sinä vaikka sitruunaa, sopii naamasi ilmeeseen
Ei löydy taloudesta koskaan sitruunoita, mutta jääkaappi on täynnä valmiseineksiä. Tänään taidan syödä broileripastaa sekä jälkiruoaksi minttusuklaa jäätelöä ja Pandan konvehteja.
Ostin Jalapeno-nakkeja, hyviä. Oli tarjous.
En ole yh, mutta mieluummin syön Atrillia tai jotain muuta jauhomakkaraa koska ne vaan maistuu mun mielestä paremmalle.