Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miltä köyhästä mammasta tuntuu kun ei voi syödä juhannuksena kuin campingia, 43% lihaa

Vierailija
19.06.2026 |

Niin?

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muuhun ei köyhällä yh-äidillä ole varaa 😭

Atrilli on halvempaa.

Vierailija
22/47 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä sure AP. Meillä ei ollut lainkaan makkaraa. Söimme paistettuja varhaisperunoita yrttisen oliiviöljykastikkeen ja vihersalaatin kera. Jälkiruoaksi oli vaniljajäätelöä, vadelmia, mansikoita ja kinuskikastiketta.

Huomenna syödään varhaisperunoita yrttisen kermaviilikastikkeen, sillin ja vihersalaatin kera. Jälkiruoaksi on muurinpohjalettuja mansikoiden, kermavaahdon ja kinuskikastikkeen kera.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muuhun ei köyhällä yh-äidillä ole varaa 😭

Paska provo. Camping on keskihintainen makkara, paljon halvemmallakin saa makkaroita.

Vierailija
24/47 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muuhun ei köyhällä yh-äidillä ole varaa 😭

Paska provo. Camping on keskihintainen makkara, paljon halvemmallakin saa makkaroita.

Nyt juhannuksen alla Wilhelmiäkin.

Vierailija
25/47 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhä yh äiti opiskelija täällä. Juhannus mennyt syömällä perunoita, sipulirenkaita, kalapuikkoja, karkkia ja jäätelöä, euron limsaakin löytyi kaupasta eli tosi hyvin on syöty kuitenkin. Kokoomuslaiset ei onnistuneet pilaamaan täysin juhannustani siis. Vaikka minulle pahaa haluavatkin. 

Vierailija
26/47 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oohan varovaineb, ettei karma vaan kolahda kohdallesi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/47 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä söin pihvit,kabanossia..en tiedä oonko köyhä vai rikas,hyvin tuun toimeen.Mistään oo puute...

Vierailija
28/47 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En syö mitään sekundaa, jauhomakkaroita! 

Salsiccian lihapitoisuus on vähintään 85%, yleensä 90%. Ihan minimi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/47 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun DI mies tuo pöytään 3ea eri leikkelettä.

Lopettanut toimitusjohtajan hommat? Se on kohta joulu, joten alas valmistella karpaatsiota.

Vierailija
30/47 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31/47 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön jauhelihamakkraa. Se on sataprosenttista jauhelihaa!

 

T: Urpo

Vierailija
32/47 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi makkarapaketti kesässä ei tule kalliiksi. En ostanut halvinta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
33/47 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wotkins 👍

Vierailija
34/47 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite aattelin hakee/tilata jotain hyvää ruokaa ja juotavaa kyllä riittää vaikka ei oo shampanjaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
35/47 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Camping on jo hiukan kallista joten poprilli tai hiillos.

Vierailija
36/47 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, miltäköhän se tuntuu, mitä arvelet, Ap? 

Camping on herkullista, nam, muitakin hyviä makkaroita on. 

Vierailija
37/47 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen syötiin rosvopaistia.

Joulun jälkeen alesta ostettu kinkku, muuten täyteen oman maan perunoita, hiillos päälle.


Kustannus oli n 10 e ja ruoka oli taivaallista


Halvalla voi tehdä hyvää

Vierailija
38/47 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eilen syötiin rosvopaistia.

Joulun jälkeen alesta ostettu kinkku, muuten täyteen oman maan perunoita, hiillos päälle.


Kustannus oli n 10 e ja ruoka oli taivaallista


Halvalla voi tehdä hyvää

Halpaa ehkä oli, hyvästä en olisi varma.

Vierailija
39/47 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei tiedä, missä todellisuudessa AP elää. 
Oikeassa elämässä työttömät työnhakijat heräävät juhannusaamuun, suutelevat ihanaa miestään. Jääkaapissa on suolattu lohi, mikä pitää kääntää.


seuraavaksi nyppivät petuniat ja orvokit.


Ei työttömät mene töihin, koska valinta ei kohdistu heihin.

Vierailija
40/47 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eilen syötiin rosvopaistia.

Joulun jälkeen alesta ostettu kinkku, muuten täyteen oman maan perunoita, hiillos päälle.


Kustannus oli n 10 e ja ruoka oli taivaallista


Halvalla voi tehdä hyvää

Halpaa ehkä oli, hyvästä en olisi varma.

Sinua ei oltu kutsuttu tänne ja syöjien mielestä ruoka oli hyvää.

Syö sinä vaikka sitruunaa, sopii naamasi ilmeeseen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi viisi