Miltä köyhästä mammasta tuntuu kun ei voi syödä juhannuksena kuin campingia, 43% lihaa
Kommentit (47)
Älä sure AP. Meillä ei ollut lainkaan makkaraa. Söimme paistettuja varhaisperunoita yrttisen oliiviöljykastikkeen ja vihersalaatin kera. Jälkiruoaksi oli vaniljajäätelöä, vadelmia, mansikoita ja kinuskikastiketta.
Huomenna syödään varhaisperunoita yrttisen kermaviilikastikkeen, sillin ja vihersalaatin kera. Jälkiruoaksi on muurinpohjalettuja mansikoiden, kermavaahdon ja kinuskikastikkeen kera.
Vierailija kirjoitti:
Muuhun ei köyhällä yh-äidillä ole varaa 😭
Paska provo. Camping on keskihintainen makkara, paljon halvemmallakin saa makkaroita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muuhun ei köyhällä yh-äidillä ole varaa 😭
Paska provo. Camping on keskihintainen makkara, paljon halvemmallakin saa makkaroita.
Nyt juhannuksen alla Wilhelmiäkin.
Köyhä yh äiti opiskelija täällä. Juhannus mennyt syömällä perunoita, sipulirenkaita, kalapuikkoja, karkkia ja jäätelöä, euron limsaakin löytyi kaupasta eli tosi hyvin on syöty kuitenkin. Kokoomuslaiset ei onnistuneet pilaamaan täysin juhannustani siis. Vaikka minulle pahaa haluavatkin.
Oohan varovaineb, ettei karma vaan kolahda kohdallesi.
Mä söin pihvit,kabanossia..en tiedä oonko köyhä vai rikas,hyvin tuun toimeen.Mistään oo puute...
En syö mitään sekundaa, jauhomakkaroita!
Salsiccian lihapitoisuus on vähintään 85%, yleensä 90%. Ihan minimi
Vierailija kirjoitti:
Minun DI mies tuo pöytään 3ea eri leikkelettä.
Lopettanut toimitusjohtajan hommat? Se on kohta joulu, joten alas valmistella karpaatsiota.
Syön jauhelihamakkraa. Se on sataprosenttista jauhelihaa!
T: Urpo
Yksi makkarapaketti kesässä ei tule kalliiksi. En ostanut halvinta.
Ite aattelin hakee/tilata jotain hyvää ruokaa ja juotavaa kyllä riittää vaikka ei oo shampanjaa
Camping on jo hiukan kallista joten poprilli tai hiillos.
Niin, miltäköhän se tuntuu, mitä arvelet, Ap?
Camping on herkullista, nam, muitakin hyviä makkaroita on.
Eilen syötiin rosvopaistia.
Joulun jälkeen alesta ostettu kinkku, muuten täyteen oman maan perunoita, hiillos päälle.
Kustannus oli n 10 e ja ruoka oli taivaallista
Halvalla voi tehdä hyvää
Vierailija kirjoitti:
Eilen syötiin rosvopaistia.
Joulun jälkeen alesta ostettu kinkku, muuten täyteen oman maan perunoita, hiillos päälle.
Kustannus oli n 10 e ja ruoka oli taivaallista
Halvalla voi tehdä hyvää
Halpaa ehkä oli, hyvästä en olisi varma.
Kukaan ei tiedä, missä todellisuudessa AP elää.
Oikeassa elämässä työttömät työnhakijat heräävät juhannusaamuun, suutelevat ihanaa miestään. Jääkaapissa on suolattu lohi, mikä pitää kääntää.
seuraavaksi nyppivät petuniat ja orvokit.
Ei työttömät mene töihin, koska valinta ei kohdistu heihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eilen syötiin rosvopaistia.
Joulun jälkeen alesta ostettu kinkku, muuten täyteen oman maan perunoita, hiillos päälle.
Kustannus oli n 10 e ja ruoka oli taivaallista
Halvalla voi tehdä hyvääHalpaa ehkä oli, hyvästä en olisi varma.
Sinua ei oltu kutsuttu tänne ja syöjien mielestä ruoka oli hyvää.
Syö sinä vaikka sitruunaa, sopii naamasi ilmeeseen
Atrilli on halvempaa.