Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miltä köyhästä mammasta tuntuu kun ei voi syödä juhannuksena kuin campingia, 43% lihaa

Vierailija
19.06.2026 |

Niin?

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tunnu missään.

Vierailija
2/47 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvältä, jos on vegaani. Tofua voi syödä. Maksaa 1,30 euroa 200 gramman paketti. Ravintola-arvot voi katsoa vaikka Finelistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuhun ei köyhällä yh-äidillä ole varaa 😭

Vierailija
4/47 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Atrian Hiillosta sen olla pitää!

Vierailija
5/47 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En syö makkaraa, olen vegaani. Ei ollut alunperin elämäntapani mutta sitten tapasin ihanan miehen joka paljastui vegaaniksi joten kun laitoimem hynttyyt yhteen aloin minäkin vegaaniksi ettei tarvitse aina tehdä kahta eri ruokaa. 

Vierailija
6/47 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvältä, jos on vegaani. Tofua voi syödä. Maksaa 1,30 euroa 200 gramman paketti. Ravintola-arvot voi katsoa vaikka Finelistä.

Ravintoarvot siis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/47 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävisit incelli joskus kaupassa, niin voisit yllättyä. Wilhelmit oli 1,29€/pkt Prismassa äsken.

Vierailija
8/47 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muuhun ei köyhällä yh-äidillä ole varaa 😭

Ihan hyvää on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/47 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahaa on mutta silti syön sitä mikä mun makuun maistuu parhaalta kuten esim.  Kivikylän juusto  jalapeno ,Snellman chorizo ja Snellman koskenlaskija Cheddar. Halpoja ovat mutta todella hyviä. En edes tiedä paljonko noissa on  lihapitoisuus eikä mua edes kiinnosta.

Vierailija
10/47 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kukaan ostaa  campingia  kun halvemmalla saa paljon parempaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/47 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kukaan ostaa  campingia  kun halvemmalla saa paljon parempaa.

Kuten vaikka hiillos juusto grillimakkara.

Vierailija
12/47 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävisit incelli joskus kaupassa, niin voisit yllättyä. Wilhelmit oli 1,29€/pkt Prismassa äsken.

Minun Di-mieheni haki juuri 5 pakettia tuota tarjousWilhelmiä Prismasta.  Omat suosikkini ovat atrilli ja Hiillos. yleensä atrian makkarat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/47 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvältä, jos on vegaani. Tofua voi syödä. Maksaa 1,30 euroa 200 gramman paketti. Ravintola-arvot voi katsoa vaikka Finelistä.

Ravintoarvot siis.

Tarkoitat ravinnottomat arvot.

Vierailija
14/47 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi haluaisin syödä lihaa? Miltä läskistä incelistä tuntuu kun syöt vain lihaa? Kestääkö aamukakalla yli puoli tuntia ja sen jälkeen joudut tökkimään sormella pukamaterttua takaisin sisään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/47 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Campingissä 43 % lihaa? Onko tosiaan? Mutta onko se koneellisesti erotettua?

Vierailija
16/47 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiillos ihan parasta juurikin vähäisen liha pitoisuuden takia. 

Kabanossi täyttää liian nopeasti.

-Kylmis

Vierailija
17/47 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse jätin syömättä. Maha täynnä jo päivän ruuasta. Vain köyhä reteilee makkaralla. 

Vierailija
18/47 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Campingissä 43 % lihaa? Onko tosiaan? Mutta onko se koneellisesti erotettua?

Atrilli: Lihapitoisuus 16 %. Lihaa ja lihaan verrattavia valmistusaineita 60 %.

Ainesosat

vesi, koneellisesti eroteltu siipikarjanliha (Suomi), perunatärkkelys, broileriliha, viljaporsaanliha), siipikarjanrasva, kamara, silava, jodioitu suola, perunakuitu, stabilointiaine E 450, dekstroosi, hapettumisenestoaine E 301, aromit (mm. muskottipähkinä, paprika), säilöntäaine natriumnitriitti, luonnonsuoli (sika). Viljaporsaan- ja broilerinlihan alkuperä Suomi

Siitä grilliin tai tikunnokkaan ja herkuttelemaan!

Vierailija
19/47 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävisit incelli joskus kaupassa, niin voisit yllättyä. Wilhelmit oli 1,29€/pkt Prismassa äsken.

K-Supermarketissa myös. Halvempaa ja lihaisampaa! Näin työttömänä yh:na on aikaa vielä kierrelläkin kauppoja tarjousten perässä.

Vierailija
20/47 |
19.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hiillos ihan parasta juurikin vähäisen liha pitoisuuden takia. 

Kabanossi täyttää liian nopeasti.

-Kylmis

Hiilloksessa, Campingissä, Sinisessä ja Käristeessä on ~sama lihapitoisuus. Enpä tiennyt tuota.

Onko Atrian Punainen grillimakkara lopetettu?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän seitsemän