Miltä köyhästä mammasta tuntuu kun ei voi syödä juhannuksena kuin campingia, 43% lihaa
Kommentit (47)
Hyvältä, jos on vegaani. Tofua voi syödä. Maksaa 1,30 euroa 200 gramman paketti. Ravintola-arvot voi katsoa vaikka Finelistä.
Muuhun ei köyhällä yh-äidillä ole varaa 😭
En syö makkaraa, olen vegaani. Ei ollut alunperin elämäntapani mutta sitten tapasin ihanan miehen joka paljastui vegaaniksi joten kun laitoimem hynttyyt yhteen aloin minäkin vegaaniksi ettei tarvitse aina tehdä kahta eri ruokaa.
Vierailija kirjoitti:
Hyvältä, jos on vegaani. Tofua voi syödä. Maksaa 1,30 euroa 200 gramman paketti. Ravintola-arvot voi katsoa vaikka Finelistä.
Ravintoarvot siis.
Kävisit incelli joskus kaupassa, niin voisit yllättyä. Wilhelmit oli 1,29€/pkt Prismassa äsken.
Vierailija kirjoitti:
Muuhun ei köyhällä yh-äidillä ole varaa 😭
Ihan hyvää on.
Rahaa on mutta silti syön sitä mikä mun makuun maistuu parhaalta kuten esim. Kivikylän juusto jalapeno ,Snellman chorizo ja Snellman koskenlaskija Cheddar. Halpoja ovat mutta todella hyviä. En edes tiedä paljonko noissa on lihapitoisuus eikä mua edes kiinnosta.
Miksi kukaan ostaa campingia kun halvemmalla saa paljon parempaa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi kukaan ostaa campingia kun halvemmalla saa paljon parempaa.
Kuten vaikka hiillos juusto grillimakkara.
Vierailija kirjoitti:
Kävisit incelli joskus kaupassa, niin voisit yllättyä. Wilhelmit oli 1,29€/pkt Prismassa äsken.
Minun Di-mieheni haki juuri 5 pakettia tuota tarjousWilhelmiä Prismasta. Omat suosikkini ovat atrilli ja Hiillos. yleensä atrian makkarat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvältä, jos on vegaani. Tofua voi syödä. Maksaa 1,30 euroa 200 gramman paketti. Ravintola-arvot voi katsoa vaikka Finelistä.
Ravintoarvot siis.
Tarkoitat ravinnottomat arvot.
Miksi haluaisin syödä lihaa? Miltä läskistä incelistä tuntuu kun syöt vain lihaa? Kestääkö aamukakalla yli puoli tuntia ja sen jälkeen joudut tökkimään sormella pukamaterttua takaisin sisään?
Campingissä 43 % lihaa? Onko tosiaan? Mutta onko se koneellisesti erotettua?
Hiillos ihan parasta juurikin vähäisen liha pitoisuuden takia.
Kabanossi täyttää liian nopeasti.
-Kylmis
Itse jätin syömättä. Maha täynnä jo päivän ruuasta. Vain köyhä reteilee makkaralla.
Vierailija kirjoitti:
Campingissä 43 % lihaa? Onko tosiaan? Mutta onko se koneellisesti erotettua?
Atrilli: Lihapitoisuus 16 %. Lihaa ja lihaan verrattavia valmistusaineita 60 %.
Ainesosat
vesi, koneellisesti eroteltu siipikarjanliha (Suomi), perunatärkkelys, broileriliha, viljaporsaanliha), siipikarjanrasva, kamara, silava, jodioitu suola, perunakuitu, stabilointiaine E 450, dekstroosi, hapettumisenestoaine E 301, aromit (mm. muskottipähkinä, paprika), säilöntäaine natriumnitriitti, luonnonsuoli (sika). Viljaporsaan- ja broilerinlihan alkuperä Suomi
Siitä grilliin tai tikunnokkaan ja herkuttelemaan!
Vierailija kirjoitti:
Kävisit incelli joskus kaupassa, niin voisit yllättyä. Wilhelmit oli 1,29€/pkt Prismassa äsken.
K-Supermarketissa myös. Halvempaa ja lihaisampaa! Näin työttömänä yh:na on aikaa vielä kierrelläkin kauppoja tarjousten perässä.
Vierailija kirjoitti:
Hiillos ihan parasta juurikin vähäisen liha pitoisuuden takia.
Kabanossi täyttää liian nopeasti.
-Kylmis
Hiilloksessa, Campingissä, Sinisessä ja Käristeessä on ~sama lihapitoisuus. Enpä tiennyt tuota.
Onko Atrian Punainen grillimakkara lopetettu?
Ei tunnu missään.