Mikä kiinteä sähkösopimus on nyt tällä hetkellä halvin ottaa?
En ota tuosta vertailusta selvää.
Mitä suositte?
Ja mitä suositte tulevaksi talveksi jos on omakotitalossa?
Mulla on ollut pörssi tähän asti mutta nyt aion vaihtaa sen syksyksi.
Kommentit (10)
Jos sähkölämmitys, mikä tahansa kiinteä on parempi kuin pösä. Vaikka kk-maksu on 5 euroa tai 7 euroa, ihan sama. Sähköä menee eniten silloin kun siitä on pulaa ja hinnat tapissa. Kesällä ilmaisella sähköllä ei tee juuri mitään kun sitä ei mene juuri mihinkään.
Miten vaikea on lukea valmiita vertailuja tai pyytää tarjoukset? Kaikki pitää aina kysellä täältä.
Vierailija kirjoitti:
7,40e halvin minkä löysin ilman määräaikaa
Melko kallis kilowattitunti sinulla sitten. Onnea elämääsi.
Vierailija kirjoitti:
7,40e halvin minkä löysin ilman määräaikaa
Eli keskiverto omakotitalon sähkölasku vuodessa olisi joku 90 000 euroa. Onpa halpaa. Vai perusmaksuko tämä oli? Mitä oikein vertailet?
Noh tilaa sähköpöstiisi sähkön hintavertailut.
Seuraa aktiivisesti tarjouksia
Entä halvin sellainen, jossa ei tarvitse kyttäillä kellonaikoja? Eli koko vuorokauden sama hinta.
Vierailija kirjoitti:
Miten vaikea on lukea valmiita vertailuja tai pyytää tarjoukset? Kaikki pitää aina kysellä täältä.
Mitä se sun elämääs vaikuttaa?
Suksi vttuun keskusteluista jotka ei ole sulle.
7,40e halvin minkä löysin ilman määräaikaa