Lue keskustelun säännöt.
[:] Suomessa on säteilyvaara & korruptiota [:[
03.01.2012 |
Tervehdys,
teksti ei mahtunut tänne mutta sen voi lukea täältä:
http://forum.suomenkillat.org/index.php/topic,90.0.html
- Kiltamestari
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Tshernobylin eläimet tulivat agressiivisiseksi: hyökkäsivät ihmisten kimppuun.
http://enenews.com/strange-animals-mad-began-attacking-humans-after-exp…