Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

[:] Suomessa on säteilyvaara & korruptiota [:[

Vierailija
03.01.2012 |

Tervehdys,



teksti ei mahtunut tänne mutta sen voi lukea täältä:



http://forum.suomenkillat.org/index.php/topic,90.0.html



- Kiltamestari

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
03.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tshernobylin eläimet tulivat agressiivisiseksi: hyökkäsivät ihmisten kimppuun.



http://enenews.com/strange-animals-mad-began-attacking-humans-after-exp…

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi viisi