Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Selvä, meidän joulu on peruttu!

Vierailija
21.12.2011 |

10 vee hilluisi nykyään puolille öin, nytkin vielä pyörii sängyssään eikä aamulla tietenkään herää ajoissa kouluun vaan myöhästelee.



Näin ollen en pysty paketoimaan lahjoja salaa eli joulu on sitten peruttu.



Tylsä juttu.

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
21.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuitenkaan ei ole peruttu, vaikka lapsesi hilluisi aamuun asti.



Älä uhkaile sillä mitä et pysty tai halua pitää. Muuten tuo hilluminen ei ole ainoa juttu mitä lapsesi tulee tekemään..

Vierailija
2/42 |
21.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuitenkaan ei ole peruttu, vaikka lapsesi hilluisi aamuun asti.

Älä uhkaile sillä mitä et pysty tai halua pitää. Muuten tuo hilluminen ei ole ainoa juttu mitä lapsesi tulee tekemään..


Ja on ihan tosiasia että lahjat jää tänäänkin paketoimatta kun en itse jaksa valvoa enää myöhempään odottamassa että lapsi nukahtaisi ja pääsisi salaa urakan kimppuun.

Olen itse töissä kauemmin mitä lapsi koulussa (enää huomisen) joten se siitä paketoinnista sitten, joululomalla tuskin kiinnostaa mennä nukkumaan yhtään sen aikaisemmin kuin nytkään.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
21.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta huomenna töiden jälkeen monta lahjakassia mihin sysäät lahjat.

Vierailija
4/42 |
21.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta huomenna töiden jälkeen monta lahjakassia mihin sysäät lahjat.


Lykkään sen kuusen alle sellaisenaan. Juhlitaan sitten joulua, perkele. Kukaan enää pukkiinkaan usko mutta olisi kiva silti nauttia joulun salaisuuksista mutta ei voi niin ei voi.

ap

Vierailija
5/42 |
21.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

komennat sen nukkumaan. kyllä meillä tuon ikäinen ja vanhemmatkin lapset tottelee..

Vierailija
6/42 |
21.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herää aamulla aikaisemmin.


noiden pakettien takia, joita en edes saa paketoitua! Samperi että alkaa ärsyttää vielä enemmän tässä kun kirjoittelen.

Onpa sit tosi "rakkaudella" paketoituja lahjoja tässäkin huushollissa jos ja kun pääsen joskus niiden kimppuun :(

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/42 |
21.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

komennat sen nukkumaan. kyllä meillä tuon ikäinen ja vanhemmatkin lapset tottelee..


On pyörinyt sängyssään nyt puoli kymmenestä ja sitä edelsi odota mä sitä ja odota mä tätä ensin yhdeksästä saakka.

ap

Vierailija
8/42 |
21.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta huomenna töiden jälkeen monta lahjakassia mihin sysäät lahjat.


Lykkään sen kuusen alle sellaisenaan. Juhlitaan sitten joulua, perkele. Kukaan enää pukkiinkaan usko mutta olisi kiva silti nauttia joulun salaisuuksista mutta ei voi niin ei voi.

ap

NO entäpä jos jaksaisit mitenkään sen yhen ison lahjan paketoida ja ne loput sysäisit niihin kasseihin?? Tai sitten vaan valvot/ heräät aikaisemmin?? huoh..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/42 |
21.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lapsi ei enää usko pukkiinkaan, niin miksi et vaan sano sille, että katsoppas vaikka telkkaria, äiti menee tuonne makkariin nyt paketoimaan joululahjat. Ei kai tuon ikäinen nyt niin höhlä enää ole, että tulisi väkisin sinne makkariin palloilemaan ja urkkimaan lahjoja?

Vierailija
10/42 |
21.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olivat eilen sängyissään hiljaa kuin hiiret ja nukahtivat sinne klo 20.00 kun kerroin, että meidän pitäis iskän kanssa autella vähän tonttuja paketoimaan lahjoja.

Ketään ei pissittänyt eikä janottanut, eikä kellään ollut tosi tärkeetä asiaa.. =))

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/42 |
21.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt sängystä ei voi tulla pois, etteivät salaisuudet mene pilalle?



Näin meillä toimitaan isojen lasten kanssa, jotka eivät enää usko joulupukkiin. Sehän on lasten mielestä vain jännää!

Vierailija
12/42 |
21.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta huomenna töiden jälkeen monta lahjakassia mihin sysäät lahjat.


Lykkään sen kuusen alle sellaisenaan. Juhlitaan sitten joulua, perkele. Kukaan enää pukkiinkaan usko mutta olisi kiva silti nauttia joulun salaisuuksista mutta ei voi niin ei voi.

ap

NO entäpä jos jaksaisit mitenkään sen yhen ison lahjan paketoida ja ne loput sysäisit niihin kasseihin?? Tai sitten vaan valvot/ heräät aikaisemmin?? huoh..


esim. aamulla jos se lapsi kuitenkin herää rapinaan ja tulee katsomaan. Onpa kiva lahjayllätys sitten. Ja mua väsyttää jo nyt ja kuuntelen vieläkin tuota pyörimistä joten en voi ruveta rapistelemaan nytkään.

Kuinka kauan joudun odottamaan jos nyt odotan että nukahtaa?! Eilenkin minä nukahdin ennen lasta, samoin edellispäivänä.

Ja tiukkaa tekee nousta aamuvarhain ylös minullakin kun nämä illat tällaista odottelua muun joulustressin lisäksi...

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/42 |
21.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin niinkuin viihteenä, äitinä varmaan ihan kamala marttyyrisyyllistäjä.



Mitäs jos pistät sen lapsen vaikka koulun jälkeen pihalle pariksi tuntia?

Vierailija
14/42 |
21.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lapsi ei enää usko pukkiinkaan, niin miksi et vaan sano sille, että katsoppas vaikka telkkaria, äiti menee tuonne makkariin nyt paketoimaan joululahjat. Ei kai tuon ikäinen nyt niin höhlä enää ole, että tulisi väkisin sinne makkariin palloilemaan ja urkkimaan lahjoja?


koluaa nurkat ja kuten sanoin, yksi lahjoista on tosi isokokoinenkin.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/42 |
21.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin niinkuin viihteenä, äitinä varmaan ihan kamala marttyyrisyyllistäjä.

Mitäs jos pistät sen lapsen vaikka koulun jälkeen pihalle pariksi tuntia?


Toi koulun jälkeen on ainoa mutta tylsä vaihtoehto! Ennen oli niin helppoa laittaa lapset aikaisin maate ja saada omaa aikaakin mutta ei enää nykyään, harmittaa taas näköjään ihan yleisestikin...

ap

Vierailija
16/42 |
21.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka jätesäkkiin mahtuu? lahjanarua suulle, ni kelpaa lapselle kuin lapselle.

Vierailija
17/42 |
21.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka jätesäkkiin mahtuu? lahjanarua suulle, ni kelpaa lapselle kuin lapselle.

Vierailija
18/42 |
21.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi paketoida vaikka makkarissa. Lappu ovelle että joulutonttujen työpaja, ei saa tulla. Näin meillä tehtiin lapsuudenkodissa ja se oli kamalan jännää. Samaten itse paketoin omia lahjojani äidille ja isille huoneessani aina välillä huudellen että ei saa sitten tulla!



Vierailija
19/42 |
21.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi paketoida vaikka makkarissa. Lappu ovelle että joulutonttujen työpaja, ei saa tulla. Näin meillä tehtiin lapsuudenkodissa ja se oli kamalan jännää. Samaten itse paketoin omia lahjojani äidille ja isille huoneessani aina välillä huudellen että ei saa sitten tulla!



Vierailija
20/42 |
21.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene vessaan/kylppäriin paketoimaan.Ei kai nyt parissa lahjassa mene kauaa.

Sitäpaitsi joulaatto on vasta lauantaina ja sulla on aikaa vaik kuinka.Ei se pentu 24/7 sun jaloissa pyöri.Ota lahjat mukaan aamulla ja paketoi ruokatunnillas.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kaksi