Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Peresurmista: jos menisit itseesi ja miettisit ketä itse voisit auttaa

Vierailija
11.01.2012 |

nyt ihan konkreettisesti sen sijaan, että syytökset kääntyvät yhteiskuntaan ja rahavirtojen väärään kohdentamiseen ja epämääräiseen "maailma on paha paikka kun kukaan ei enää välitä kenestäkään", niin mitä voisit tehdä ja kenelle? Ihan elävä esimerkki??

Mistä aloitat?



Minä voisin aloittaa pyytämällä meille kylään/ yökylään/ hoitoon joitakin lapsia, joiden vanhempien arvelen ilahtuvan hengähdystauosta.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
11.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysyn mitä vanhemmille OIKEASTI kuuluu. :) jos saa purkautua voisi auttaa. tahtoisin yhta perhettä auttaa näin, mutta heillä on vain niin kovia ongelmia :(

Vierailija
2/11 |
11.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kaivannut hengähdystaukoa jo pitkään mutta kukaan ei auta eikä mikään muutu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
11.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kovin monen miehen ja naisen ongelmien perustana on se, että heillä on lapsia. ne valvottavat, väsyttävät, rasittavat, hermostuttavat. Kun ei saa lapsia, välttyy monelta pahalta.

Vierailija
4/11 |
11.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai sitten olen jo auttanut jotakuta ihan ohimennen.



Itselläni on aika rankka perhetilanne enkä välttämättä saisi enää lisää itsestäni revittyä kovin helpolla.



Mutta on meillä vuosien varrella ollut aikaa pikkukoululaisten ja teinien kavereille, meille on aina voinut tulla ja olemme kuunnelleet ja neuvoneet sen mitä olemme osanneet. Olen ystävienikin murheita kuunnellut ja neuvonut apua hakemaan. Olen mukana myös vapaaehtoistoiminnassa ja järjestötyössä ja olen avuntarvitsijoita ohjannut ainakin eteenpäin, jos en itse olekaan voinut konkreettisesti auttaa.

Vierailija
5/11 |
11.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka olisi miten masentunutta niin silti. Tässä maassa on mielettömästi pillerin napsijoita, ehkä niillä oli riittävästi apua ja tukiverkkoa mutta isä nyt tappaa naisen ja lapset kun nämä tekee lähtöä.



Miten siinä lastenhoito auttaa?



Niin surullista kuin se on niin ette te voi auttaa jos jollain päässä napsahtaa.



Rasittavaa kun ihmiset luulee olevansa jotain pelastajia. Tuleeko hyvä mieli? Entä jos auttaa välillä muita ja ne SILTI tappaa toisiaan?



Oikeasti: ei noi ole mitään normaaleja jotka perheensä tappaa.

Vierailija
6/11 |
11.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä varmaan olet ainoa perheellinen ja odotat että muut tarjoaa sinulle apua.

Et itse tarjoa samaa muille?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/11 |
11.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yritän löytää tuttavapiiristä potentiaalisen murhaperheen ja estää teon. Tarkoitan sitä, että mitä konkreettista voisit tehdä läheisesi eteen, että kasaisivat paremmin. Ihmisten on pakko oppia auttamaan toisiaan, että pahoinvointi lievittyisi hiukan. ap

Vierailija
8/11 |
11.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

autan niin paljon kuin vain kykenen. Itse toimin koko ajan jaksamiseni äärirajoilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/11 |
11.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä varmaan olet ainoa perheellinen ja odotat että muut tarjoaa sinulle apua.

Et itse tarjoa samaa muille?


En vaan ole saanut. Ja olen niin loppu, etten jaksa auttaa ketään kun vaivoin jaksan omat lapsenikaan hoitaa.

Vierailija
10/11 |
11.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

laitospaikkoja mielisairaille. Ennen kriisissä pääsi lepäämään kuukausiksi ja oli samalla lukkojen takana, perhe pysyi turvassa. Nyt on avohoitopotilaita niin paljon, että mitä tahansa voi tapahtua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/11 |
11.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntemattomilta viimeisnä kannattaa apua pyytää.Tutuilta ehkä,riippuen henkilöstä.

Joskus täällä kysyin rahatilanteeseen helpotusta niin haukut sain kuinka tyhmä luuseri olen ja että lapset kärsii (miten ne kärsii kun heillä kaikki hyvin??).Joten mieluiten olen hiljaa ja esitän hyvinvoipaa.

Jes.Töitä teen mutta tunteja niin vähän.En saa kertakaikkiaa laskuja maksettua.Haastemies soitti juuri että 65e lasku pitäisi maksaa tai summa on parin viikon päästä reilu 300e.No en nyt mistään pieraise 65e joten näillä mennään.

Olen myynyt tavaroita ja saatiin niillä ruoka pöytään ja maksoin autoveron,hienoa!



En yhtään ihmettele miksi kauheuksia tapahtuu maailmalla.Haastemies sanoi että minulla vielä hyvä tilanne mutta sääliksi käy ihmisiä joilla suuret summat maksamatta ja eivät tule elämänsä aikana ikinä saamaan niitä maksettua palkkatuloistaan.





Mutta joo,elämä on

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi neljä