Kuinka kauan jaksat juosta ennen kuin pakko pysähtyä?
Jos vauhti on jotain semmoista 7-8 km/h luokkaa eli ei mikään supernopea.
Kommentit (40)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu siitä mikä ajaa takaa.
No jos esim karhu?
Karhu juoksee 60km/h
Ehkä 100 m. Olen aina inhonnut juoksemista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu siitä mikä ajaa takaa.
No jos esim karhu?
Tunnen/Tunsin yhden tyypin jonka sukunimi on Karhu. Ei olis saanu kiinni edes kaljapulloa
Onko hän ehkä tämä Elias Tapani?
Taitaa mennä noin 5 km. Nuorena olen juossut paljonkin. Nyt olen 73-vuotias nainen, joka kävelee viikossa noin 50 km.
Miksi juoksisin kun kukaan ei aja takaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu siitä mikä ajaa takaa.
No jos esim karhu?
Tunnen/Tunsin yhden tyypin jonka sukunimi on Karhu. Ei olis saanu kiinni edes kaljapulloa
Onko hän ehkä tämä Elias Tapani?
Valitettavasti ei. Piti kyllä googlata, kun ei heti sytyttänyt. Oon kyllä Fingerporiakin jonkin verran lueskellut
En muista tyypin etunimeä enää. Tästä on jo kymmeniä vuosia. Todennäköisesti on juonut jo itsensä hengiltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan et 350 metriä on aika realistinen 😅 Oon ihan mintissä kunnossa olevan näköinen mut oikeasti p*ska kunto.
Harrastatko mitään liikuntaa?
Joo, teen päivittäin (välillä useampiakin) kävelylenkkejä vaihtelevassa maastossa ja pidempikään lenkki ei oo ongelma. Mut se on ihan eri kuin juoksukunto.
Vierailija kirjoitti:
Laukalla menee helposti max kilometri .🐎🐎🐎🐎🐎
Pippa Laukalla?
En nyt oo testannut viime aikoina vitosta pitempää lenkkiä, mutta eiköhän tuota vauhtia kymppi menisi. Voisi mennä pitempäänkin, jos siis ihan pakko olisi ja joku ajais takaa.
5-10 kilometriä, ongelma on henkinen, kyllästyttää juokseminen
Mikään ei saa mua juoksemaan. Syön karhuja ja paskon marjoja. - Sorvari 190cm 140kg
Pyörätuolissa istuessa ei paljon juoksennella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu siitä mikä ajaa takaa.
No jos esim karhu?
Karhua ei kannata juosta pakoon. Et nimittäin ehdi...
Vierailija kirjoitti:
Mikään ei saa mua juoksemaan. Syön karhuja ja paskon marjoja. - Sorvari 190cm 140kg
Kevytsarjalainen. Minä syön lohikäärmeitä ja syöksen peräpäästä tulta. - Kirjastonhoitaja 172cm 180 kg
En tiedä varmasti. Ehkä 25-30 km normaaliolosuhteissa.
9-9,5 km/h vauhdilla ei ole vielä rajaa tullut vastaan, jolloin olisi pakko pysähtyä. Enimmillään puolimaratoneja juossut, mutta olisi voinut vielä jatkaa. Maksimi kävelynopeus minulla on 7,2 km/h. m50
Ehkä minuutin. En ole vuosiin kokeillut.
Joskus juoksin juoksumatolla 50 minsaa 11 km tunnissa vauhtia. En minä enää ole juossut mutta pyöräilen paljon. Tässä yhtenä päivänä poljin 90 km putkeen pysähtymättä.
Ainakin 21 kilometriä, luultavasti pidempäänkin. Puolimaraton on siis pisin juoksemani matka.
N41
Ehkä 500 metriä. Hapenottokyky on aina ollut paska. Pystyn sen sijaan kävelemään vaikka 20 kilometriä pysähtymättä.