Kuinka kauan jaksat juosta ennen kuin pakko pysähtyä?
Jos vauhti on jotain semmoista 7-8 km/h luokkaa eli ei mikään supernopea.
Kommentit (29)
Veikkaan et 350 metriä on aika realistinen 😅 Oon ihan mintissä kunnossa olevan näköinen mut oikeasti p*ska kunto.
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan et 350 metriä on aika realistinen 😅 Oon ihan mintissä kunnossa olevan näköinen mut oikeasti p*ska kunto.
Harrastatko mitään liikuntaa?
Vierailija kirjoitti:
Riippuu siitä mikä ajaa takaa.
No jos esim karhu?
Jos juoma- ja energiatankkauspisteitä on järjestetty riittävästi niin n. 100 km. Harrastan maraton- ja ultrajuoksua, mutta vielä en oo uskaltanu ihan noin pitkälle matkalle
Vierailija kirjoitti:
Jos juoma- ja energiatankkauspisteitä on järjestetty riittävästi niin n. 100 km. Harrastan maraton- ja ultrajuoksua, mutta vielä en oo uskaltanu ihan noin pitkälle matkalle
Siis pysähtymättä kertaakaan? Huhhuh
Niin kauan kunnes on pakko pysähtyä....
Tuohan on 7,5-8,5 minuuttia per km eli hidasta hölkkää. En ole testannut miten pitkään jaksaisin tuollaista hinkata. Juoksen itse 5-6 km lenkkejä ilman taukoja tai pysähtymisiä kun pidempään en jaksa jauhaa tylsää toistoa mitä juokseminen on.
Hölkkään sellaista 1km/6min vauhtia tunnin. Ei kuitenkaan kovin hyvä juoksukunto ole niin vauhtia lisäämällä kunto loppuisi alle vartissa.
Nyt menee ehkä 300 metriä. 2000-luvun alussa meni noin 1,5 tuntia pysähtymättä.
M56
Kerro mihin tarvitset näitä tuntemattomien tietoja . 😝😝😝
Laukalla menee helposti max kilometri .🐎🐎🐎🐎🐎
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jos esim karhu?
Tunnen/Tunsin yhden tyypin jonka sukunimi on Karhu. Ei olis saanu kiinni edes kaljapulloa