Ihmiset tulevat kesätapahtumiin ja kesähuvituksiin omilla autoilla, jättävät autonsa parkkiin sitä varten tarkoitetulle alueelle
kävelevät tai käyttävät tarjolla olevaa tapahtumapaikkaan kuljettavaa bussiyhteyttä (kilometri tai vähän päälle ajomatkaa), mukana on pieniä lapsia, koska varsinainen kohdekin on lapsille tarkoitettu.
Palatessa täytyy sitten vaihtaa vaippaikäisen vaipat, siellä parkkipaikalla missä auto on, niin tota, mitä veetä nää vauvalliset heittävät sen vaipan sinne parkkialueen asvaltille!
Eikö nenu kestä sitä kakkasta tai virtsasta märkää vaippaa ottaa autoon mukaan, ja jättää sitten johonkin sopivaan roskikseen joita aivan varmasti lähistöltä pienen ajomatkan jälkeen löytyy....
Näin ainakin tapahtuu Naantalissa taas, Naantalissa jonne lapsiperheet tulevat muumeja moikkaamaan tai musiikkijuhliin.
Ekat pas ka-vaipat bongattu jo parkkiksen asvaltilta!
Haloo, hei...... Haloo, ota vaippa mukaas ja jätä se oikeaan paikkaan!
Kommentit (2)
Miten olis, jos laittaisit kaupungille palautetta, että ilmiselvästi lapsiperheiden suosimalla alueella on aivan liian vähän roskiksia tai sitten ne lukuisat roskikset on sijoitettu niin, että ihmiset eivät niitä näe ympärille katsoessaan ja asialle olisi syytä tehdä jotain.
Vuosia sitten käytiin Yyterin hiekoilla, eväät mukana. Hetken päästä aloin ihmettelemään, että mikäs täällä haisee? Katseltiin siinä lähiympäristöön ja kas; Joku oli jättänyt haisevan vaipan siihen hiekalle...Tosi "kiva"🤥🤢🤥