Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelet peruskouluaikojesi "kovanaamoista" nykyään?

Vierailija
29.06.2024 |

Mitä heille kuuluu? Mitä ajattelet heistä nykyään?

Kommentit (96)

Vierailija
1/96 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään. 

Vierailija
2/96 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi minä heitä ajattelisin? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/96 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa kuin silloinkin eli "voi reppanoita". Yksi heistä on nykyisin narkkari. Muista en tiedä. 

Vierailija
4/96 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei aavistustakaan, mitä heille kuuluu. Toivottavasti parempaa. En pyörinyt heidän kanssaan peruskoulussa enkä sen jälkeen.  

Vierailija
5/96 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan niinkuin niitä olisi koskaan nähnytkään peruskoulun jälkeen!

Vierailija
6/96 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi kuoli jokunen vuosi sitten. Aika säälittävän rimpuloinnin päätteeksi. En tuntenut sääliä, olin oikeastaan ihan tyytyväinen, että noin kävi.

Vierailija
7/96 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulukiusatun hikyn voimafantasialanka 😂

Vierailija
8/96 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, mitä ap tarkoittaa kovanaamalla. Meillä oli kaikki ihan tavallisia teinejä

Vierailija
9/96 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi kuoli jokunen vuosi sitten. Aika säälittävän rimpuloinnin päätteeksi. En tuntenut sääliä, olin oikeastaan ihan tyytyväinen, että noin kävi.

Oletpa vastenmielinen.

Vierailija
10/96 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä heistä? Ovat mullan alla. 3/4 ehti sinne jo ennen 25-vuotissynttäreitään.

Vierailija
11/96 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ovat mullan alla, wannabe kovikset varmaan tavallisia perheenisiä narsistisella vivahteella.

Vierailija
12/96 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis ne on niitä amiksia, jotka jäivät asumaan sinne kotipaikkakunnalleen, tekivät lapsia jo 2-kymppisinä ja työskentelevät nykyisin kaupan kassalla. Mitä minä siitä nyt ajattelisin, en paljoa mitään, mutta hyvä että oma elämä ei mennyt noin. 

Vierailija
13/96 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ajattele heitä käytännössä koskaan. Nyt kun kysyit, muistelen kuulleeni, että yksi muutti ulkomaille ja toinen taisi saada joskus 17v tienoilla lapsen silloisen tyttöystävänsä kanssa. Ei mitään tietoa, miten heillä nykyisin menee. 

Vierailija
14/96 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsena en sitä ymmärtänyt, mutta nyt ymmärrän, että aikuiset heidän elämässään eli etenkin vanhemmat epäonnistuivat täysin. 

Vierailija
15/96 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletpa vastenmielinen.

Mitä vastenmielistä tässä on? Olin tuon ääliön takia kutosella sairaalassakin jonkin aikaa seurannassa, kun tämä potkaisi minua mahaan niin, että löin pään koulun pihaan. Minusta minulla olisi vaikka ihan aihetta tanssia tuon atarin haudalla.

Vierailija
16/96 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsena en sitä ymmärtänyt, mutta nyt ymmärrän, että aikuiset heidän elämässään eli etenkin vanhemmat epäonnistuivat täysin. 

Mitenniin?

Vierailija
17/96 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat asiakkaitani nykyään.

-sosiaaliala-

Vierailija
18/96 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ovat asiakkaitani nykyään.

-sosiaaliala-

Miten suhtaudut heihin?

Vierailija
19/96 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi oli ihan kiusaaja ja fyysisesti osalle lähes haitallinen. Muutama muukin kiusaaja taisi olla, ihan kuin eivät olisi hallinneet itseään ja ilme jo kertoi. Jätän väliin ne kiusaajat ikuisesti. Muut paljastuivat aikuisena taas ikäväksi, jos oli nuorena ihan mukava, muuttuivat. Alkoholi vaikutti aikuisena osaan.

Vierailija
20/96 |
29.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä jotain menneisyyden pönttöjä pitäisi ajatella? Eiköhän heistäkin suurin osa ole jo setäytynyt. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yksi