Mitä ajattelet peruskouluaikojesi "kovanaamoista" nykyään?
Mitä heille kuuluu? Mitä ajattelet heistä nykyään?
Kommentit (96)
Samaa kuin silloinkin eli "voi reppanoita". Yksi heistä on nykyisin narkkari. Muista en tiedä.
Ei aavistustakaan, mitä heille kuuluu. Toivottavasti parempaa. En pyörinyt heidän kanssaan peruskoulussa enkä sen jälkeen.
Ihan niinkuin niitä olisi koskaan nähnytkään peruskoulun jälkeen!
Yksi kuoli jokunen vuosi sitten. Aika säälittävän rimpuloinnin päätteeksi. En tuntenut sääliä, olin oikeastaan ihan tyytyväinen, että noin kävi.
Koulukiusatun hikyn voimafantasialanka 😂
En tiedä, mitä ap tarkoittaa kovanaamalla. Meillä oli kaikki ihan tavallisia teinejä
Vierailija kirjoitti:
Yksi kuoli jokunen vuosi sitten. Aika säälittävän rimpuloinnin päätteeksi. En tuntenut sääliä, olin oikeastaan ihan tyytyväinen, että noin kävi.
Oletpa vastenmielinen.
Mitäpä heistä? Ovat mullan alla. 3/4 ehti sinne jo ennen 25-vuotissynttäreitään.
Kaikki ovat mullan alla, wannabe kovikset varmaan tavallisia perheenisiä narsistisella vivahteella.
No siis ne on niitä amiksia, jotka jäivät asumaan sinne kotipaikkakunnalleen, tekivät lapsia jo 2-kymppisinä ja työskentelevät nykyisin kaupan kassalla. Mitä minä siitä nyt ajattelisin, en paljoa mitään, mutta hyvä että oma elämä ei mennyt noin.
En ajattele heitä käytännössä koskaan. Nyt kun kysyit, muistelen kuulleeni, että yksi muutti ulkomaille ja toinen taisi saada joskus 17v tienoilla lapsen silloisen tyttöystävänsä kanssa. Ei mitään tietoa, miten heillä nykyisin menee.
Lapsena en sitä ymmärtänyt, mutta nyt ymmärrän, että aikuiset heidän elämässään eli etenkin vanhemmat epäonnistuivat täysin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletpa vastenmielinen.
Mitä vastenmielistä tässä on? Olin tuon ääliön takia kutosella sairaalassakin jonkin aikaa seurannassa, kun tämä potkaisi minua mahaan niin, että löin pään koulun pihaan. Minusta minulla olisi vaikka ihan aihetta tanssia tuon atarin haudalla.
Vierailija kirjoitti:
Lapsena en sitä ymmärtänyt, mutta nyt ymmärrän, että aikuiset heidän elämässään eli etenkin vanhemmat epäonnistuivat täysin.
Mitenniin?
Ovat asiakkaitani nykyään.
-sosiaaliala-
Vierailija kirjoitti:
Ovat asiakkaitani nykyään.
-sosiaaliala-
Miten suhtaudut heihin?
Yksi oli ihan kiusaaja ja fyysisesti osalle lähes haitallinen. Muutama muukin kiusaaja taisi olla, ihan kuin eivät olisi hallinneet itseään ja ilme jo kertoi. Jätän väliin ne kiusaajat ikuisesti. Muut paljastuivat aikuisena taas ikäväksi, jos oli nuorena ihan mukava, muuttuivat. Alkoholi vaikutti aikuisena osaan.
Miksi ihmeessä jotain menneisyyden pönttöjä pitäisi ajatella? Eiköhän heistäkin suurin osa ole jo setäytynyt.
En mitään.