Oletko koskaan käynyt Porin rautatieasemalla?
Mä oon kerran ja toista kertaa en mene.
Se on kuin yleisessä vessassa istuisi ja odottaisi junaa.
Kommentit (16)
En. En ole käynyt Porissakaan koskaan.
Olen ajanut Porin läpi monen monta kertaa matkalla Vaasaan, mutta rautatieasemalle ei ole ollut asiaa koskaan.
En ole enkä muutenkaan ole Porissa käynyt. Panin kuitenkin aikoinaan porilaista miestä.
Enpä ole Porijazzeille mennessä ehtinyt mitään vessoja haistelemaan! Ap on tainnut haistella itseään
Eihän siellä ole mitään. Olisi parasta purkaa koko höskä, mutta museovirasto haraa vastaan. Toivottavasti joku tekee palveluksen ja alkaa hoitamaan asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Eihän siellä ole mitään. Olisi parasta purkaa koko höskä, mutta museovirasto haraa vastaan. Toivottavasti joku tekee palveluksen ja alkaa hoitamaan asiaa.
N.k. Kokkolan mallin mukaan?
Voi kuule kun tietäisit miten monta kertaa kävin siellä ennenkuin sinua hyvä aloittaja oli edes olemassa
😱🍗🚀🍻🔪💥🍆🍺📣🎊🌇🌴😻💟🐽🍙📢🌄🌈😍🎄🎉🍑🍼🎅🌅💋🌵🌚🔥
Mutta ei siellä mitään näkemisen arvoista ole
😱🍗🚀🍻🔪💥🍆🍺📣🎊🌇🌴😻💟🐽🍙📢🌄🌈😍🎄🎉🍑🍼🎅🌅💋🌵🌚🔥
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän siellä ole mitään. Olisi parasta purkaa koko höskä, mutta museovirasto haraa vastaan. Toivottavasti joku tekee palveluksen ja alkaa hoitamaan asiaa.
N.k. Kokkolan mallin mukaan?
En tunne Kokkolan mallia, mutta taloudellisesti hyvää ratkaisua toivon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän siellä ole mitään. Olisi parasta purkaa koko höskä, mutta museovirasto haraa vastaan. Toivottavasti joku tekee palveluksen ja alkaa hoitamaan asiaa.
N.k. Kokkolan mallin mukaan?
En tunne Kokkolan mallia, mutta taloudellisesti hyvää ratkaisua toivon.
Kokkolassa arvotonteilla sijaitsevilla, vanhoilla kiinteistöillä on perinteisesti ollut taipumus palaa poroksi.
Suomessa on monta tiloiltaan samanlaista asemaa esim Kerava, Riihimäki ja Lahti
Olen. Olen jopa ostanut sieltä junalipun joskus kauan sitten.
Taisin kyllä sitten odotella junan lähtöä ulkoilmassa.
En ole, olen käynyt Porissa monta kertaa, mutta aina omalla autolla, vain yhden kerran dösällä.
Jokaikek vähänkin elämää nähnyt tietää että kannattaa pysytellä kokonaan pois Turun ja Porin alueilta.