Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Joko täällä keskusteltu Olga Temosen kirjasta?

Vierailija
05.06.2026 |

Jos niin saanko linkin keskusteluun. Jos ei, niin olisi kiva keskustella. Itsellä kirja on puolessa välillä. Kuuntelen Linda Wiklundin lukemana. Hän lukee kyllä niin että olen päässyt sisälle Olgan tarinaan. 

Olga on paljon maanläheisempi ja tavallisempi kuin olin ajatellut, samoin Tuukka. Olgalla on ollut ihana lapsuus, voi kun olisi itsellä ollut samanlainen. Joskus ajattelin että hän on näitä stadilaisia jotka innostuvat maalaiselämästä ja siksi hän jaksaa touhuta siellä niin innokkaana. Mutta olin väärässä, hänhän oli maalaistyttö jo alunperin.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntelin kirjan. Minua häiritsi kirjassa se, että Olgasta maalailtiin siinä jonkinlainen pyhimys. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla