Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Älkää tehkö testamentti! Kirsti Paakkasen oikeuskäsittely todistaa sen.

Vierailija
05.06.2026 |

Törkeetä! Kirsti Paakkanen on omalla työllään tehnyt miljoonansa ja nyt sukulaiset tulevat väkisin vaatimaan rahaa. Kirsti itse haluaa antaa rahat hyväntekeväisyyteen. Missä on kuolevan viimeinen tahto? Miksi sitä ei kunnioiteta??!

 

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012053291.html

Kommentit (84)

Vierailija
81/84 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun päätät tehdä testamentin niin ongelmaksi tulee missä sitä säilyttää. Kuoleman jälkeen omaiset ja sukulaiset kiirehtivät "järjestämään" jäämistön ja kotona säilytetty testamentti saattaa kadota. Pankeilla ei kai nykyisin ole tallelokeroita? 

Voisikohan verkkopankin tietoihin laittaa maininnan testamentista että on olemassa? 

Testamentin ainut ongelma ei ole sen säilytys ja eisitå tietenkään missään kaapissa säilytetä hyvänen aika! Yleensä todistajat ja muuten oikeidellisuus tulee arvioitavaksi  jos riitatilanne. Ja  tottakai lakimiehet ja pankit neuvovat miten se tehdään ja säilytetään. 

Testamentti on väärä todistus siitä mitä kuvittelet omistavasi eli pedon merkki eli petos.

Eikä sinne ole pääsevä mitään epäpyhää eikä ketään kauhistusten tekijää eikä valhettelijaa, vaan ainoastaan ne, jotka ovat kirjoitetut Karitsan elämänkirjaan.

”Ja minä sanon teille: monet tulevat idästä ja lännestä ja aterioitsevat Aabrahamin ja Iisakin ja Jaakobin kanssa taivasten valtakunnassa; mutta valtakunnan lapset heitetään ulos pimeyteen; siellä on oleva itku ja hammasten kiristys.”

”Katso, minä seison ovella ja kolkutan; jos joku kuulee minun ääneni ja avaa oven, niin minä käyn hänen tykönsä sisälle ja aterioitsen hänen kanssaan, ja hän minun kanssani.”

”Niin ei myös teistä yksikään, joka ei luovu kaikesta, mitä hänellä on, voi olla minun opetuslapseni.”

Silloin Pietari vastasi ja sanoi hänelle: "Katso, me olemme luopuneet kaikesta ja seuranneet sinua; mitä me siitä saamme?" Niin Jeesus sanoi heille: "Totisesti minä sanon teille: siinä uudestisyntymisessä, jolloin Ihmisen Poika istuu kirkkautensa valtaistuimella, saatte tekin, jotka olette minua seuranneet, istua kahdellatoista valtaistuimella ja tuomita Israelin kahtatoista sukukuntaa. Ja jokainen, joka on luopunut taloista tai veljistä tai sisarista tai isästä tai äidistä tai lapsista tai pelloista minun nimeni tähden, on saava monin verroin takaisin ja perivä iankaikkisen elämän. Mutta monet ensimmäiset tulevat viimeisiksi, ja monet viimeiset ensimmäisiksi."

Mutta tämä on iankaikkinen elämä, että he tuntevat sinut, joka yksin olet totinen Jumala, ja hänet, jonka sinä olet lähettänyt, Jeesuksen Kristuksen.

Vierailija
82/84 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun päätät tehdä testamentin niin ongelmaksi tulee missä sitä säilyttää. Kuoleman jälkeen omaiset ja sukulaiset kiirehtivät "järjestämään" jäämistön ja kotona säilytetty testamentti saattaa kadota. Pankeilla ei kai nykyisin ole tallelokeroita? 

Voisikohan verkkopankin tietoihin laittaa maininnan testamentista että on olemassa? 

Testamentin ainut ongelma ei ole sen säilytys ja eisitå tietenkään missään kaapissa säilytetä hyvänen aika! Yleensä todistajat ja muuten oikeidellisuus tulee arvioitavaksi  jos riitatilanne. Ja  tottakai lakimiehet ja pankit neuvovat miten se tehdään ja säilytetään. 

Testamentti on väärä todistus siitä mitä kuvittelet omistavasi eli pedon merkki eli petos.

Eikä sinne ole pääsevä mitään epäpyhää eikä ketään kauhistusten tekijää eikä valhettelijaa, vaan ainoastaan ne, jotka ovat kirjoitetut Karitsan elämänkirjaan.

”Ja minä sanon teille: monet tulevat idästä ja lännestä ja aterioitsevat Aabrahamin ja Iisakin ja Jaakobin kanssa taivasten valtakunnassa; mutta valtakunnan lapset heitetään ulos pimeyteen; siellä on oleva itku ja hammasten kiristys.”

”Katso, minä seison ovella ja kolkutan; jos joku kuulee minun ääneni ja avaa oven, niin minä käyn hänen tykönsä sisälle ja aterioitsen hänen kanssaan, ja hän minun kanssani.”

”Niin ei myös teistä yksikään, joka ei luovu kaikesta, mitä hänellä on, voi olla minun opetuslapseni.”

Silloin Pietari vastasi ja sanoi hänelle: "Katso, me olemme luopuneet kaikesta ja seuranneet sinua; mitä me siitä saamme?" Niin Jeesus sanoi heille: "Totisesti minä sanon teille: siinä uudestisyntymisessä, jolloin Ihmisen Poika istuu kirkkautensa valtaistuimella, saatte tekin, jotka olette minua seuranneet, istua kahdellatoista valtaistuimella ja tuomita Israelin kahtatoista sukukuntaa. Ja jokainen, joka on luopunut taloista tai veljistä tai sisarista tai isästä tai äidistä tai lapsista tai pelloista minun nimeni tähden, on saava monin verroin takaisin ja perivä iankaikkisen elämän. Mutta monet ensimmäiset tulevat viimeisiksi, ja monet viimeiset ensimmäisiksi."

Mutta tämä on iankaikkinen elämä, että he tuntevat sinut, joka yksin olet totinen Jumala, ja hänet, jonka sinä olet lähettänyt, Jeesuksen Kristuksen.

Sillä vankien kanssa te olette kärsineet ja ilolla pitäneet hyvänänne omaisuutenne ryöstön, tietäen, että teillä on parempi tavara, joka pysyy. Älkää siis heittäkö pois uskallustanne, jonka palkka on suuri. Sillä te tarvitsette kestäväisyyttä, tehdäksenne Jumalan tahdon ja saadaksenne sen, mikä luvattu on. Sillä "vähän, aivan vähän aikaa vielä, niin tulee hän, joka tuleva on, eikä viivyttele; mutta minun vanhurskaani on elävä uskosta, ja jos hän vetäytyy pois, ei minun sieluni mielisty häneen". Mutta me emme ole niitä, jotka vetäytyvät pois omaksi kadotuksekseen, vaan niitä, jotka uskovat sielunsa pelastukseksi.

Joka profeetan ottaa tykönsä profeetan nimen tähden, saa profeetan palkan; ja joka vanhurskaan ottaa tykönsä vanhurskaan nimen tähden, saa vanhurskaan palkan.

Ja kun ensimmäiset tulivat, luulivat he saavansa enemmän; mutta hekin saivat kukin denarin. Kun he sen saivat, napisivat he perheen isäntää vastaan ja sanoivat: 'Nämä viimeiset ovat tehneet työtä vain yhden hetken, ja sinä teit heidät meidän vertaisiksemme, jotka olemme kantaneet päivän kuorman ja helteen'. Niin hän vastasi eräälle heistä ja sanoi: 'Ystäväni, en minä tee sinulle vääryyttä; etkö sopinut minun kanssani denarista? Ota omasi ja mene. Mutta minä tahdon tälle viimeiselle antaa saman verran kuin sinullekin. Enkö saa tehdä omallani, mitä tahdon? Vai onko silmäsi nurja sen tähden, että minä olen hyvä?' Näin viimeiset tulevat ensimmäisiksi ja ensimmäiset viimeisiksi."

Kavahtakaa vääriä profeettoja, jotka tulevat teidän luoksenne lammastenvaatteissa, mutta sisältä ovat raatelevaisia susia.

Sillä jumalattoman joukkio on hedelmätön, ja tuli kuluttaa lahjustenottajan majat. He kantavat tuhoa ja synnyttävät turmiota, ja heidän kohtunsa valmistaa petosta.

Ja se saa kaikki, pienet ja suuret, sekä rikkaat että köyhät, sekä vapaat että orjat, panemaan merkin oikeaan käteensä tai otsaansa, ettei kukaan muu voisi ostaa eikä myydä kuin se, jossa on merkki: pedon nimi tai sen nimen luku. Tässä on viisaus. Jolla ymmärrys on, se laskekoon pedon luvun; sillä se on ihmisen luku. Ja sen luku on kuusisataa kuusikymmentä kuusi.

"Kuinka voi ihminen vanhana syntyä? Eihän hän voi jälleen mennä äitinsä kohtuun ja syntyä?"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/84 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö tuolla ihmisellä ollut ketään sydänystävää  jolle olisi tahtonut jättää jotain perintöä? Vähän epäilyttävä sen vuoksikin tuollainen säätiölle tehty testamentti. Luulis että olis muutama pari ystäviäkin ja loput sukuun ja osa hyväntekeväisyyteen..... 

Eihän tämä mikään harvinaisuus ole, että rikas ihminen, jolla ei ole rintaperillisiä, jättää omaisuutensa jollekin järjestölle, perustaa säätiön tai vastaavaa. Paakkanen oli jo iäkäs, ehkä ystävät olivat kuolleet ennen häntä ja täytyy myös muistaa, että huipulla voi olla yksinäistä. Kaikesta päätellen suvun kanssa ei ollut läheiset välit, koska ei välittänyt heille jättää omaisuuttaan.

Mistä KAIKESTA niin päättelet? Ei ole kun testamentti. Ei muuta tietoa ulkopuolisilla. Me emme näe missä psyykkisessä ja fyysisessä kunnossa perittävä oli tehdessään ko. testamenttia. 

Oli kuitenkin lapsuuden kotikin kai testamentissa, minusta se kuuluisi ainakin suvulle.

https://www.seiska.fi/kotimaa/kirsti-paakkasen-testamenttiriita-uudelle…

Siitäkin oli tässä jutussa maininta että sillä on lähinnä tunnearvoa. Ei kai jokaista henkilökohtaista tavaraa pantata säätiön kautta "Suomen lahjakkaille lapsille"? Omituista kyllä jos on eläessään halunnut jättää vähintään Saarijärven kotitalonsa sukulaisille mutta testamentin mukaan aivan kaikki menisi säätiölle.

Vierailija
84/84 |
12.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä nämä lahjakkaat lapset siis ovat jotka saavat Kirstin rahoja?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kolme