Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluan vierasta miestä

Vierailija
24.11.2021 |

Olen 50v. nainen ja haluan seksiä vieraan nuoren miehen kanssa. Oma mies ei pysty antamaan minulle riittävästi seksiä. Mieheni luvalla voin nauttia seksistä muiden miesten kanssa. Nuorempi mies tuntuu kiihottavalta. Mistä löytysi nuori mies, joka ymmärtää, että kysymys on vain seksistä?

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistäpäin ja 40 v on varmaankin liian vanha?

Vierailija
2/44 |
24.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niipä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut naimisissa 15 vuotta ja meillä on mieheni kanssa kaksi kouluikäistä lasta. Lähes koko avioliittomme ajan minulle on aika ajoin tullut pakonomainen tarve kokea niin sanotusti vierasta miestä. Olen jäänyt myös kiinni, ja tiedän että se satutti miestäni, satuttaa edelleen, sillä hänkin ymmärtää, että tämä saattaa taas toistua. Minun täytyy kuitenkin sanoa, että ne ovat olleet enimmäkseen aivan ihania tapauksia. Minä olen yleensä tehnyt aloitteen, ellei sitten psykologista silmää omaava mies ole lukenut minua kuin avointa kirjaa, ja se kyllä vie minulta suoraan sanottuna jalat alta. Olen kertonut kumppanilleni tilanteen, kysynyt häiritseekö se, vaikka jo luenkin hänen silmistään millainen herkkupala olen. Oma mieheni kärsii tästä, kuten kerroin, mutta meidän seksielämäämme se ei ole haitannut, ehkä pikemminkin päinvastoin. Luulen, että mieheni tavallaan salaa nauttii ajatuksesta, että olen haluttu myös muille miehille.

Vierailija
4/44 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

3/3  Ethän sinä voi riutua miehesi takia. Hoidat upeasti arkiset velvoitteesi, myös miehesi tarpeet. Joudut kylmettämään itsesi tältä pieneltä, mutta sinulle hyvin tärkeältä osa-alueelta. Toivottavasti pystyt jatkamaan suhteessanne ja ihanien lasten kasvattamisessa.

Itsellen tulee varmaan tuo aika eteen, jolloin en enää rakasta vaimoani kykene tyydyttämään. Silloin kysytään minun rakkauteni määrää vaimoani kohtaan - etsin hänelle tällöin seuraa ja itselleni sijaisen, hänen ehdoillaan tietenkin...

M45

Vierailija
5/44 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyppä Jorma välillä haukkaamassa vähän raitista ilmaa ja syö aamupalaa.

Vierailija
6/44 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhutaan jorman kantajalle ei joromalle!

Vierailija
7/44 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut naimisissa 15 vuotta ja meillä on mieheni kanssa kaksi kouluikäistä lasta. Lähes koko avioliittomme ajan minulle on aika ajoin tullut pakonomainen tarve kokea niin sanotusti vierasta miestä. Olen jäänyt myös kiinni, ja tiedän että se satutti miestäni, satuttaa edelleen, sillä hänkin ymmärtää, että tämä saattaa taas toistua. Minun täytyy kuitenkin sanoa, että ne ovat olleet enimmäkseen aivan ihania tapauksia. Minä olen yleensä tehnyt aloitteen, ellei sitten psykologista silmää omaava mies ole lukenut minua kuin avointa kirjaa, ja se kyllä vie minulta suoraan sanottuna jalat alta. Olen kertonut kumppanilleni tilanteen, kysynyt häiritseekö se, vaikka jo luenkin hänen silmistään millainen herkkupala olen. Oma mieheni kärsii tästä, kuten kerroin, mutta meidän seksielämäämme se ei ole haitannut, ehkä pikemminkin päinvastoin. Luulen, että mieheni tavallaan salaa nauttii ajatuksesta, että olen haluttu myös muille miehille.

Miehesi kärsii tilanteesta mutta seksielämäänne se on ehkä parantanut? Oletko kysynyt mieheltäsi haluaisiko hän käydä välillä myös vieraissa, ja jos ei halua, niin miksi ei? Miksi hän hyväksyy tilanteen vaikka kärsii ja on uskollinen sinulle? En ymmärrä oikein miehesi ajatuksen juoksua, sori vaan.

Vierailija
8/44 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle melko vanhakin kelpaisi, jos on huomaavainen ja jokseenkin miellyttävä. Persoona ja käytös tärkeintä, ja tietysti molemmille pitäisi ns kolahtaa. Itse olen 46, ja ei kiinnosta pojat eilä mitkään irtosuhteilun puoli-ammattilaiset vaan joku ns kunnon ihminen kenen kanssa voi jutellakin.

Oma puoliso ei puhu ystävällisesti, on passiivinen ja seksikin sellaista ettei haittaisi jättää keskenään pihtaamaan. Ryhtyisi heti jos pyytäisin, mutta ei sytytä yhtään tuo passiivisuus. Eikä vaan jaksaisi tuota kivirekeä vetää elämässä eteenpäin saamatta itse oikein mitään siitä.

Mutta mistä löytyisi, se on ongelma. Baareissa en käynyt edes ennen koronaa. Hyvästä syystä tosin voisin lähteäkin :)

Eli sama vaiva kuin aloittajalla mutta etsin ilman varsinaista yläikärajaa.

Vierailija
9/44 |
28.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

8/8 On sinulle kohtalo annettu. Ota elämä omiin käsiisi, huonoa kohtelua ja välttelyä ei ole tarpeellista sietää. Toivottavasti löydät jonkun, joka antaa sinulle elämänkipinän takaisin...

M45

Vierailija
10/44 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näitä riittää. Onneksi tällaisesta persoonallisuushäiriöstä kärsii aika harva. Ei ehkä ihan narsisti, mutta kuitenkkn tunne-elämältään häiriintynyt. Empatiakyky ei ole normaalilla tasolla. Toivottavasti ei lapset saa samaa kohtelua, luultavasti saa.

Vierailija
11/44 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niipä

?

Vierailija
12/44 |
29.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle melko vanhakin kelpaisi, jos on huomaavainen ja jokseenkin miellyttävä. Persoona ja käytös tärkeintä, ja tietysti molemmille pitäisi ns kolahtaa. Itse olen 46, ja ei kiinnosta pojat eilä mitkään irtosuhteilun puoli-ammattilaiset vaan joku ns kunnon ihminen kenen kanssa voi jutellakin.

Oma puoliso ei puhu ystävällisesti, on passiivinen ja seksikin sellaista ettei haittaisi jättää keskenään pihtaamaan. Ryhtyisi heti jos pyytäisin, mutta ei sytytä yhtään tuo passiivisuus. Eikä vaan jaksaisi tuota kivirekeä vetää elämässä eteenpäin saamatta itse oikein mitään siitä.

Mutta mistä löytyisi, se on ongelma. Baareissa en käynyt edes ennen koronaa. Hyvästä syystä tosin voisin lähteäkin :)

Eli sama vaiva kuin aloittajalla mutta etsin ilman varsinaista yläikärajaa.

Enpä voisi omaa tilannetta paljon tuota paremmin kuvata. Kunpa vaan löytäisi jonkun jolle voisi nautintoa tuottaa...

Vierailija
13/44 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieraan kanssa seksi on parasta, jos se tapahtuu ilman lupaa ;-)

Vierailija
14/44 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ap vähän turhan vanha jo, ainakin minulle. Jos olisit max 35v, niin voisin harkita.

Vierailija
15/44 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun täytin 50v päätin hommata itseäni nuoremman miehen jonka kanssa peuhata. Koska miestäni ei kiinnosta seksi. Löytyi aivan mahtava mies! Ikäeroa meillä on 15 vuotta.

En ole päivääkään katunut. Mahtava mies, huomaavainen, kohtelias. Upeaa ja kiihkeää seksiä! Suhde jatkuu edelleen.

Netistä löytyi, aika pian viestittelyn jälkeen tavattiin ja siitä homma lähti käyntiin. Kumpikin meistä elää omaa elämää, mutta silloin kun tavataan tiedän että täytämme toistemme toiveet.

Vierailija
16/44 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se pimppa siitä kulu, vaikka sinne lykkii muitakin miehiä. Olemme olleet yli 20v naimisissa ja vaimo käy silloin tällöin vieraissa. Meillä tää toimii. On nautinnollista naida, kun hän tulee "lämmitettynä" kotiin.

Vierailija
17/44 |
02.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näitä riittää. Onneksi tällaisesta persoonallisuushäiriöstä kärsii aika harva. Ei ehkä ihan narsisti, mutta kuitenkkn tunne-elämältään häiriintynyt. Empatiakyky ei ole normaalilla tasolla. Toivottavasti ei lapset saa samaa kohtelua, luultavasti saa.

Mutta kun mies käy vieraissa, tulee selkääntauttellijoita, "hyvä veli jatka noin". Macho kulttuuri.

Vierailija
18/44 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyisikö Oulun suunnalta vierasta kaipaavaa naista? Tarjolla olisi 25 vuotias kohtelias mies, joka on hyvin avoin seksuaalisesti:)

Vierailija
19/44 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieraissa käynti kuuluu jokaisen perusoikeuksiin. Se tekee hyvää ja piristää suhdetta.

Vierailija
20/44 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuluu perusoikeuksiin, mutta ei tarvitse olla arkipäivää ehjässä suhteessa. Harkittu ja vastuullinen toiminta on kaiken perusta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kaksi