Nuorten kirjasarjat
Kertokaa hyviä nuorten kirjasarjoja. Mitkä olisi mukaansatempaavia lapselle joka ei paljon lue.
Haluan kannustaa lasta kesälomalla lukemaan, olemme yhdessä lukeneet iltaisin kirjoja, mitä jatketaan seuraavana päivänä.
Tykätty ja luettu on Me Rosvolat, Harry Potter, Ellat, Perillinen sarja., 3 etsivää., Kepler62.
Toiveissa kirjasarja, jota voi jatkaa useamman kirjan verran.
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Pirates of the Caribbean elokuvaan perustuvat kirjat on meillä olleet mieleisiä. Helppolukuisia ja hauskoja. Ei tarvitse elokuvaa olla nähtynä. Jos muuten merirosvo aiheena kiinnostaa niin suosittelen näitä!
Ollaan luettu näitä myös yhdessä, äitikin tykkää.
Meillä myös poika tykästyi näihin.
Jules Vernen klassikot sopivat hyvin teineille. Jos tykkäsi Pottereista niin ne voi lukea uudelleen englanniksi, tietää suunnilleen mitä tapahtuu niin lukeminenkin on helpompaa.
Reeta Aarnion nuorten fantasia kirjasarja sekä Anna ja Elvis, Onneli ja Anneli kirjat.
Jos tosiaan Pottereista piti niin uskon että todellakin tulisi pitämään Outolintu trilogiasta. Itse palannut lukemaan niitä vielä vanhempanakin. Myös nälkäpelit.
Puk. Aika vanha tanskalainen tyttöjen kirjasarja jota löytää kyllä netti divareista. Saattaisi upota vieläkin esiteineihin, tuota oli paljon 80-luvulla kirjastoissa.
Vierailija kirjoitti:
Reeta Aarnion nuorten fantasia kirjasarja sekä Anna ja Elvis, Onneli ja Anneli kirjat.
Näitä kaikkia myös meillä luettu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pirates of the Caribbean elokuvaan perustuvat kirjat on meillä olleet mieleisiä. Helppolukuisia ja hauskoja. Ei tarvitse elokuvaa olla nähtynä. Jos muuten merirosvo aiheena kiinnostaa niin suosittelen näitä!
Ollaan luettu näitä myös yhdessä, äitikin tykkää.
Meillä myös poika tykästyi näihin.
Suosittelen myös näitä!
Vierailija kirjoitti:
Maukka ja Väykkä
Nämä on ihania kirjoja, samoin Ella kirjat!
Becky Citra Eläinkoti on meillä ollut suosittu kirja. Luettu ensin yhdessä jatkotarinana ja lapset lukeneet sen myös yksin. Niin tytöt kuin poika tykännyt tästä.