Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teillä KIVOJA muistoja yo-päivästä?

Vierailija
31.05.2026 |

Vai oliko vain harmaa pötkö?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se oli oikein iloinen ja onnellinen päivä. Yksi elämän välietappi, josta lähti seuraava suuntima.

Vierailija
2/10 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se oli oikein iloinen ja onnellinen päivä. Yksi elämän välietappi, josta lähti seuraava suuntima.

Minä odotin sitä jatkoa, joka olikin sitten upeaa. Itse päivä oli vain lähinnä juhlien suoritus. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se oli oikein iloinen ja onnellinen päivä. Yksi elämän välietappi, josta lähti seuraava suuntima.

Minä odotin sitä jatkoa, joka olikin sitten upeaa. Itse päivä oli vain lähinnä juhlien suoritus. Ap

No juu, minulla oli aika vaatimaton tarjoilu ja äiti hoiti. Muutenkaan se juhlinta ei ollut mikään performanssi enkä minä ollut siinä esiintyjä.

Vierailija
4/10 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksoin 60e kahdesta konditoriassa leivotusta kakusta, olivat ihan törkeän pahoja, kuivia ja mauttomia. Tuli niin "mitä hittoa"-fiilis, että naurusta ei meinannut tulla loppua.

Vierailija
5/10 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hemmetin juhlimista siinä on? Se ei valmista mihinkään, lähinnä se on hukkaan heitetty 2-4 vuotta. Sen jälkeen amikseen opiskelemaan ammattia. Koko lukio on aivan turha jäänne jostain 40-50 luvulta valkolakkeineen...herra ylioppilas, voi helvetti! Menevät amikseen ja siellä on ne ikä toverit sillä erolla että he valmistuvat jo...

Vierailija
6/10 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä hemmetin juhlimista siinä on? Se ei valmista mihinkään, lähinnä se on hukkaan heitetty 2-4 vuotta. Sen jälkeen amikseen opiskelemaan ammattia. Koko lukio on aivan turha jäänne jostain 40-50 luvulta valkolakkeineen...herra ylioppilas, voi helvetti! Menevät amikseen ja siellä on ne ikä toverit sillä erolla että he valmistuvat jo...

Mitäköhän sinä hourit?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/10 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhosin juhliani. Ruoka oli pahaa ja talo täynnä ihmisiä, joita en ole sen jälkeen nähnyt. Lisäksi lukio on kyllä ihan turha, ellei se ole välttämätön jatko-opintojen kannalta.

Vierailija
8/10 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämäni ainut kerta kun nenästäni vuosi verta. Sitä vaan tuli ja tuli ilman mitään selvää syytä. Onneksi oli tumma mekko. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/10 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi hienoimmista päivistä elämässäni. Oltiin valmisteltu kunnolla, oli upea sää, sain kivoja lahjoja, oli hyvät bileet illalla.

Vierailija
10/10 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on yksi elämäni onnellisimmista päivistä! Heräsin viime tipassa lukemaratonille, lukio oli mennyt rillutellen, nuoruudesta nauttien, tentit rimaa hipoen.  Tajusin puoli vuotta ennen kevään koitosta että nyt on tosi kyseessä!  Ei toki tullut yhtään L:ää muttei myöskään I:tä eikä A:ta! Keskiverto paperit niin vähällä puurtamisella, taisi olla aimo annos tuuria matkassa! Valkolakki kutreilla tunsin  jopa vähän huijarisisyndroomaa, mutta ikionnellisena! Yo vm.-78

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän viisi