Lue keskustelun säännöt.
Kertokaa mielipiteenne nimestä Tuuli
30.05.2026 |
Olisi kolme nimivaihtoehtoa, Tuuli on vahvimmilla niistä. Muut mahdolliset nimet ovat Aava tai Meri.
Mikä on teidän mielestä paras?
Kommentit (24)
Todella oksettavia nimiä. Nämä pitäisi laittaa kieltolistalle mauttomuuden takia. Niin noloja ja vanhojen harppujen nimiä. Ei näitä pidä enää antaa edes lemmikkihamsterille.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kaunis luontonimi ja erityisesti pisteet siitä, ettei se ole mikään hienosteleva ulkomaalaisluomus. En ymmärrä niitä, jotka pitävät nimeä vanhanaikaisena. Luontosanat ovat ajattomia. Vokaalit tekevat nimestä kauniin.
Aava on lääkärikeskus. Meri on kyllä myös sopiva, Tuuli paras.
Tuuli on todella kiva nimi. Pirteä ja raikas.