Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla on ollut Ridexin kanssa pari tilausta (jarruosia ja pari alustanosaa), joten voin kertoa oman kokemuksen.

Vierailija
29.05.2026 |

Minulla oli ongelma autossa, jarrupalat piti vaihtaa. Luulen, että kaikki ovat joskus kohdanneet tämän ongelman. Mekaanikkoni neuvoi minua tilaamaan Ridex-jarrupalat. Tein tilauksen verkkosivustolla, mutta valitettavasti ensimmäisellä kerralla jarrupalat olivat väärän kokoisia ja ne piti vaihtaa. Minun ei tarvinnut ottaa usein yhteyttä asiakaspalveluun, ja palautusprosessi sujui lopulta ihan hyvin.
Takuun osalta en ole vielä joutunut käyttämään sitä, mikä jo sinänsä kertoo jotain.
Yleisesti ottaen sanoisin, että Ridex on melko edullinen varaosa: jos tilaat tarvitsemasi osan ja se sopii, kaikki toimii hyvin.
Käyttäisin niitä edelleen itse tehtäviin korjauksiin ja vanhoihin autoihin, mutta ehkä en uusiin autoihin tai kriittisissä tilanteissa. Toivottavasti viestini oli hyödyllinen

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
29.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ridex on käsittääkseni autotohtorin oma merkki..osa niistä voi olla hyviä osa ei niinkään.

Vierailija
2/2 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vähän samaa mieltä. Itselläni on ollut muutama Ridexin osa käytössä, eikä niiden kanssa ole ollut mitään ongelmia. Toisaalta olen myös lukenut kokemuksia, joissa laatu ei ole ollut aivan samalla tasolla kuin tunnetummilla merkeillä. Luulen, että paljon riippuu siitä, mistä osasta on kyse. Esimerkiksi suodattimien ja jarruosien kanssa omat kokemukseni ovat olleet ihan positiivisia. Hinta-laatusuhde tuntuu ainakin olevan kohdallaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän neljä