Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

nordea taas kyykyssä

Vierailija
28.05.2026 |

Olisiko mitään että palvelut toimisi vaikka viikonkin putkeen..nyt on maksuissa "hitautta" eli nettimaksut ei mene läpi ja summa saattaa ehkä sittenkin mennä tililtä. Huoh.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Op:ssa on paaaljon useammin häiriöitä kuin Nordealla.

T: molempia pankkeja työssään käyttävä

Vierailija
22/23 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen miten joku viitsii käyttää nordeaa, kun muitakin pankkeja on olemassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen miten joku viitsii käyttää nordeaa, kun muitakin pankkeja on olemassa.

Nordea on halvin pankki sijoittajalle. Ja ei, nordnet ei ole halvempi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kuusi