Lue keskustelun säännöt.
nordea taas kyykyssä
28.05.2026 |
Olisiko mitään että palvelut toimisi vaikka viikonkin putkeen..nyt on maksuissa "hitautta" eli nettimaksut ei mene läpi ja summa saattaa ehkä sittenkin mennä tililtä. Huoh.
Kommentit (23)
Ihmettelen miten joku viitsii käyttää nordeaa, kun muitakin pankkeja on olemassa.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen miten joku viitsii käyttää nordeaa, kun muitakin pankkeja on olemassa.
Nordea on halvin pankki sijoittajalle. Ja ei, nordnet ei ole halvempi.
Op:ssa on paaaljon useammin häiriöitä kuin Nordealla.
T: molempia pankkeja työssään käyttävä