Lue keskustelun säännöt.
Kauppojen sisäpuolella on nykyään ravintoloita ja kahviloita, mutta ostoskärryjä ei saa mihinkään parkkiin eikä uusia saa kuin ulkoa
28.05.2026 |
Melkoisen paska systeemi, ja sen vuoksi ei niissä muita näytä istuvankaan kuin elämäntapaeläkeläisiä.
Kommentit (5)
elämäntapaeläkeläiset istuu ostoskärryissä? Siis mitä???
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kyllä meidän Prismassa ainakin on niin paljon tilaa että kärryn saa otettua mukaan ravintolapöydän vuereen.
Tosin ihmettelen mikset voi käydä ravintolassa ensin ja sitten hakea kärryä ja käydä ostoksilla? Onko muutaman kymmenen metrin kävely liuan paljon?
Paha ongelma. Miten tästä selvitään???
Painu v*ttuun!