Kenelle sinä haluat näyttää mihin sinusta on elämässäsi?
Minulla on muutama ihminen, jotka tulee vielä kokemaan elämänsä järkytyksen minun suhteeni.
Kommentit (9)
No en todellakaan kenellekään. Noin ylipäätään näyttämisen tarve elämässä kertoo hyvin pitkälti mt-peoblematiikasta.
Siinäpä vasta järkevä elämänasenne. Not.
Kalle Päätalo päätti jo teini-ikäisenä että joskus vielä hän näyttää. Ja näytti kans.
Mitä hyötyä edes, kun kaikki kuolee lopulta? Aika itsekästäkin painaa rinta rottingilla menemään ja katsoa toisia nenänvartta pitkin.
En tiedä. Ehkä sitä itselleni kun ei ole kunppania saati lapsia, enkä taida saada hautaan vietyä mukaan.
Saatat pettyä, eivät edes muista sinua.
Nykyään itselleni. Vuosia hukkasin aikaa siihen että mun pitäisi näyttää muille (suku, kaverit) mutta sitten ymmärsin että olin unohtanut elää omaa elämääni. Olin unohtanut itseni.
En kellekään