Lue keskustelun säännöt.
tämäkö arvokasta presidenttiehdokkaalta??!
10.01.2012 |
http://www.iltasanomat.fi/presidentinvaalit/soini-avautui-radio-rockiss…
"kyse on sitkosta". YÖÖÖÖÖK nyt en pysty rakastelemaan saatikka leipomaan ilman mielikuvaa hikisestä Soinista hommissa, hrrrr....
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla