Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rasismi ja miehet vs naiset vastakkainasettelu on täysin osa vihvas median miesvihaista agendaa

Vierailija
26.05.2026 |

Niiden käsitys rasismista on ideologinen ja sen mukaan esim. vain valkoinen heteromies voi olla rasisti. Se on pelkkä valkoisen heteromiehen vastainen miesviha-agenda. Meidän pitäisi noin vaan hyväksyä että tänne voi tulla kuka ja minkävärinen vaan elätiksi, koituu sitä mitä kuluja ja haittoja tahansa, ja jos sitä totaalista väestöpohjan muutosta vastustaa vaikka isänmaallisin syin on rasisti. Se on aihe jota keinotekoisesti pidetään esillä vaikka se ihmisten mielestä on pieni ongelma. Juuri maahan muuton myötä tullut.

https://yle.fi/a/74-20108438

Miettii miten tiukasti somaleihinkin käsitys valkoisten rasismista on juurtunut koska vihvas ja niiden omat liiderit sitä koko ajan hokee. Meidän kuuluu ne vaan kiltisti elättää täällä eikä puuttua mihinkään tapoihin ja syrjintää tai on islamofoobikko. Ja tämmöstä ne sitten ajaa ja syyttää muita rasisteiksi. MInusta aika läpinäkyvää. 

Sukupuolten vastakkainasettelu on myös tarkoitukselline juoni uhriuttaa naiset ja eriyttää koko yhteiskunta jotta nainen saa olla pääosaassa eikä perhe ja lapset. 

Oikeasti ne on ihmiset sieltä historin väärältä puolelta ja sivilisaatio on ns male coded eli juuri miehet ajaa asioita jotka sen säilymiselle on edullista ja on kaikki aiemmatkin sivilisaatiot rakentaneet.

Kommentit (80)

Vierailija
61/80 |
26.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, mikä sun koulutus on?

Entä työkokemus?

Millä etuudella me sinua elätämme mielisairaassa, turhassa ja kitinän täyttämässä elämässäsi? 

Voisin kertoakin mutta tämä ketju ei käsittele minua.

Vierailija
62/80 |
26.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikään ei kyllä ole säälittävää kun työtön mies joka käyttää nuoruutensa jonkin äiti foorumin spämmimiseen. Mahtaa vanhemmat olla ylpeitä…

Sinulle voi tulla yllätyksenä, mutta vauvoilla on myös isät.

Joka ap:n tapauksessa ei ole edes kuvioissa, koska häpeää millainen roska pojastaan tuli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/80 |
26.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka syvissä vesissä pitää mennä, että joku Tuukka Kuru tuntuu mielekkäältä vaikuttajalta? Samanlainen sössöttäjä ja valtaa himoava runkkari kuin kaikki muutkin.

Kaikki nasut on ke ha rei ta.

 

https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/22222219/

Vierailija
64/80 |
26.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vassarirotista ei kannata välittää. Tulevat häviämään sisällissodan.

Minkä sisällissodan? Ja miksi luulet että sinun puolesi on automaattinen voittaja?

Asetelmat eivät ole nyt samat kuin 1918 (jos siis edes tiedät mitään historiasta).

Vierailija
65/80 |
26.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En lukenut aloitusta enkä kommentteja mutta ap:lla on pieni muna ja heikko luonne. Miesten porukoissa sut per*sereipataan hengiltä. Mikä onkin oikein. Tollasen ei kuuluis päästä edes nettiin ilman valvojaa.

#miesvihanäkyväkso

Ei ole miesvihaa tässä, koska emme tunne vihaa miehiä kohtaan yleensä. Vain reagoimme tuollaisen ällöttävän ja säälittävän tuhkamunan kiukutteluun ansaitulla tavalla.

Niinpä. Vihaatte valkoista heteromiestä. 

Vain teitä fasisteja.  Teillä on matala äo ja rikollinen mieli. 

Vierailija
66/80 |
26.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap, mikä sun koulutus on?

Entä työkokemus?

Millä etuudella me sinua elätämme mielisairaassa, turhassa ja kitinän täyttämässä elämässäsi? 

Voisin kertoakin mutta tämä ketju ei käsittele minua.

Pelkkä peruskoulu

Tet

Tt-tuki.

Noin! Tuo sinä olet. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
67/80 |
26.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eniten näissä sinimustissa ja muissa äärioikeistoksi tms. miellettävissä ryhmissä on niitten samanlainen kritiikitön runkkarius kuin kaikissa muissakin poliittisissa ryhmissä. Valitaan joku agenda ja uskotaan siihen sokeasti.

 

Vassarit on sentään luonnostaan vässyköitä ja surkimuksia, niille jotenkin antaa anteeksi, vaikka halveksiikin. Isot puolueet ovat vain massojen radionovaa aivottomille

 

Näiltä pseudofasisteilta odottaisi sentään jotain muuta kuin itkua, ininää, valitusta ja huligaanimarsseja.  Mutta ei. Sankarina joku änisevä kalju ja agenda kuolaavaa toistoa.

Keskimääräinen ÄO nasuporukassa noin 80, kun väestökeskiarvo on 100.

https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/22222219/

Vierailija
68/80 |
26.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En lukenut aloitusta enkä kommentteja mutta ap:lla on pieni muna ja heikko luonne. Miesten porukoissa sut per*sereipataan hengiltä. Mikä onkin oikein. Tollasen ei kuuluis päästä edes nettiin ilman valvojaa.

#miesvihanäkyväkso

Ei ole miesvihaa tässä, koska emme tunne vihaa miehiä kohtaan yleensä. Vain reagoimme tuollaisen ällöttävän ja säälittävän tuhkamunan kiukutteluun ansaitulla tavalla.

Niinpä. Vihaatte valkoista heteromiestä. 

Emme, vaan ainoastaan sinua, joka yrität ratsastaa koko valkoisen heteromiehen käsitteellä ja luulet puhuvasi kaikkien siihen kuuluvien miesten puolesta. ihan tiedoksesi, et puhu. Useimmat valkoiset heteromiehet eivät luule olevansa mitään uhreja, eivät rakenna identiteettiään niiden varaan, eivät vihaa muita ihmisiä eivätkä varsinkaan ole samanlaisia selkärangattomia hyypiöitä kuin sinä.

Emmekä me sinuakaan varsinaisesti edes vihaa. Korkeintaan säälimme.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
69/80 |
26.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap, mikä sun koulutus on?

Entä työkokemus?

Millä etuudella me sinua elätämme mielisairaassa, turhassa ja kitinän täyttämässä elämässäsi? 

Voisin kertoakin mutta tämä ketju ei käsittele minua.

Eli niitä ei ole. Muuten kertoisit.

Vierailija
70/80 |
26.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Foliota pään ympärille, Buranaa ja pötkölleen, Ap.

Huomenna voit jo paremmin.

Jahas.  Mitä  olet  menettämässä,  mitkä edut  on  nyt  vaarassa? 

Sun mielisairaus tässä ongelma on. Mulla kaikki hyvin. Keskity paranemaan fasismista.

Ennemmin fasse kuin wokevassenasse 😊

Ennemmin mitä tahansa muuta kuin sinä, joka et koskaan henkisesti kasvanut 12-vuotiasta vanhemmaksi etkä oppinut edes suomenkieltä oikein.

Voi  miten  toivoisitkaan  että  tuo  olisi totta 🤣  Vaan ei se  ole.   

Ei niin. Et kasvanut koskaan edes 12-vuotiaan tasolle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
71/80 |
26.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ennen kuin leimaatte kokonaisia maahanmuuttajaryhmiä siksi, että niiden jäsenet suorittavat asepalveluksen huomattavasti harvemmin kuin kantaväestö, kannattaa ensin tarkistaa lähtömaiden keskimääräinen älykkyysosamäärä eikä automaattisesti olettaa, että kyse olisi palveluskelpoisista henkilöistä.

https://x.com/ottojuote/status/2057156262530609342

Mistä lähtien armeija on älyllä käyty?

Vierailija
72/80 |
26.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.instagram.com/p/DYSJsWiCBAR/?igsh=MTMzbmlkbnhvYXI2dw==

 

Kuva selittänee, miksi haitulaviiksinasut naamioituu. Noille tissiposkillehan nauraa nimittäin naurismaan aidatkin.

Eikä ole Kuru yhtään sen uskottavampi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
73/80 |
26.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Foliota pään ympärille, Buranaa ja pötkölleen, Ap.

Huomenna voit jo paremmin.

Jahas.  Mitä  olet  menettämässä,  mitkä edut  on  nyt  vaarassa? 

Sun mielisairaus tässä ongelma on. Mulla kaikki hyvin. Keskity paranemaan fasismista.

Ennemmin fasse kuin wokevassenasse 😊

Ennemmin mitä tahansa muuta kuin sinä, joka et koskaan henkisesti kasvanut 12-vuotiasta vanhemmaksi etkä oppinut edes suomenkieltä oikein.

Voi  miten  toivoisitkaan  että  tuo  olisi totta 🤣  Vaan ei se  ole.   

On totta, tissiposki.

Vierailija
74/80 |
26.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ennen kuin leimaatte kokonaisia maahanmuuttajaryhmiä siksi, että niiden jäsenet suorittavat asepalveluksen huomattavasti harvemmin kuin kantaväestö, kannattaa ensin tarkistaa lähtömaiden keskimääräinen älykkyysosamäärä eikä automaattisesti olettaa, että kyse olisi palveluskelpoisista henkilöistä.

https://x.com/ottojuote/status/2057156262530609342

Mistä lähtien armeija on älyllä käyty?

Siitä lähtien kun keppi ja kivi tarttui alkuihmisen käteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
75/80 |
26.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinkuin lukisi jotain 14-vuotiaan esseetä. Miesten rappeutunut äidinkielen osaaminen ei ollut mikään vitsi selkeästi. Säälittävää…

Jaa, no se sinun rakkaat lemmikkisi eivät osaa peruskoulusta päästyään edes lukea tai kirjoittaa, arvon punafasisti.

Siksipä  niitä  pitää  puolustaa raivokkaasti  eikä  ole  muuta  kuin  haukkua  suomalaisia.   Menkää  pois  pliis. 

1. Ei ole mitään lemmikkejä

2. Rikollisuus korreloi Y-kromosomin kanssa, ei melaniinin

3. Ap on mielenvikainen kusipäänazi, jolla Y-kromosomi

4. Venäjä on rahoittanut ja ruokkinut äärioikeistoa vähintään vuodesta 2014

5. Ketjun nazit nettivinkattu poliisille.

Oliko muuta? Ei.

Vierailija
76/80 |
26.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Foliota pään ympärille, Buranaa ja pötkölleen, Ap.

Huomenna voit jo paremmin.

Jahas.  Mitä  olet  menettämässä,  mitkä edut  on  nyt  vaarassa? 

Sun mielisairaus tässä ongelma on. Mulla kaikki hyvin. Keskity paranemaan fasismista.

Ennemmin fasse kuin wokevassenasse 😊

Ennemmin mitä tahansa muuta kuin sinä, joka et koskaan henkisesti kasvanut 12-vuotiasta vanhemmaksi etkä oppinut edes suomenkieltä oikein.

*suomen kieltä

Vierailija
77/80 |
26.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käykääpä allekirjoittamassa

 

https://www.Cansalaisaloite.fi/fi/aloite/17364

 

Vaihda C k:ksi

Vierailija
78/80 |
26.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastakkainasettelun lisääminen on hyödyllistä vain eliitille. Kun rahvas tappelee keskenään, saavat sikailla rauhassa.

Myös trollit tätä lietsoo. Tietyt valtiolliset rahot hyötyy paljonkin länsimaiden sisäisistä kiistoista. Hyödyllisiä hölmöjä riittää ks. tämä ketju. 

Vierailija
79/80 |
26.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eniten näissä sinimustissa ja muissa äärioikeistoksi tms. miellettävissä ryhmissä on niitten samanlainen kritiikitön runkkarius kuin kaikissa muissakin poliittisissa ryhmissä. Valitaan joku agenda ja uskotaan siihen sokeasti.

 

Vassarit on sentään luonnostaan vässyköitä ja surkimuksia, niille jotenkin antaa anteeksi, vaikka halveksiikin. Isot puolueet ovat vain massojen radionovaa aivottomille

 

Näiltä pseudofasisteilta odottaisi sentään jotain muuta kuin itkua, ininää, valitusta ja huligaanimarsseja.  Mutta ei. Sankarina joku änisevä kalju ja agenda kuolaavaa toistoa.

Keskimääräinen ÄO nasuporukassa noin 80, kun väestökeskiarvo on 100.

https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/22222219/

Nasujahan  on  se  miljardi  tai  enemmän.  Äo pitänee  paikkansa.  Näköjään  viehättää  kovasti  vasemmistoa. 

Nasut on älytöntä pohjasakkaa eikä viehätä kuin toisiaan (kts. Tom of Finland-kuvasto). Poikien väliselle ryhmätoiminnalle on toisenlaisiakin nimiä. Mee vaikka vasaroimaan leukaas, haitulaviiksi.

Vierailija
80/80 |
26.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eniten näissä sinimustissa ja muissa äärioikeistoksi tms. miellettävissä ryhmissä on niitten samanlainen kritiikitön runkkarius kuin kaikissa muissakin poliittisissa ryhmissä. Valitaan joku agenda ja uskotaan siihen sokeasti.

 

Vassarit on sentään luonnostaan vässyköitä ja surkimuksia, niille jotenkin antaa anteeksi, vaikka halveksiikin. Isot puolueet ovat vain massojen radionovaa aivottomille

 

Näiltä pseudofasisteilta odottaisi sentään jotain muuta kuin itkua, ininää, valitusta ja huligaanimarsseja.  Mutta ei. Sankarina joku änisevä kalju ja agenda kuolaavaa toistoa.

Keskimääräinen ÄO nasuporukassa noin 80, kun väestökeskiarvo on 100.

https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/22222219/

Nasujahan  on  se  miljardi  tai  enemmän.  Äo pitänee  paikkansa.  Näköjään  viehättää  kovasti  vasemmistoa. 

Nasut on älytöntä pohjasakkaa eikä viehätä kuin toisiaan (kts. Tom of Finland-kuvasto). Poikien väliselle ryhmätoiminnalle on toisenlaisiakin nimiä. Mee vaikka vasaroimaan leukaas, haitulaviiksi.

Muisra myös harjoitella viirusilmiä peilin edessä ja piikitä jotain palleihis, esim kloriittia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kuusi