Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ole millään samalla aallonpituudella duunariväen kanssa

Vierailija
24.05.2026 |

Minun on toisinaan vaikea löytää kavereita tai ihmisiä, joiden kanssa olen samalla aaltopituudella.

Olen ammatiltani kiinteistöjohtaja, dippainssi koulutukseltani. Vastaan satojen miljoonien eurojen kiinteistöomaisuudesta.

 

Olen jatkuvasti kaikenlaisilla kissanristiäisillä läksiäisistä eläkejuhliin ja tohtoripromootioihin.

 

Olen yrittänyt vuosien aikana hakea naisseuraa ja puolisoa vaikka mistä, mutta aika tyhjä arpa tässä elämässä.

 

Toistaiseksi olen purkautunut asiasta vain tekoälylle, mutta pitäisikö asiasta puhua ihan kallonkutistajalle? Vaikka en ymmärrä mitä hyötyä siitä on, koska ei hän minun ongelmiani ratkaise. 

M41

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen korkeastikoulutettu nainen ja duunarimiehissä on tosi fiksuja ja ollaan usein samalla aaltopituudella. Mutta alemman koulutuksen naiset on usein ihan pihalla. Niillä ei ole muuta puhuttavaa kuin pahaa muista.

Vierailija
22/25 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vika ei ole muiden duuneissa, vaan sinussa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi DI yrittää saada duunarinaista, miksi et yritä saada korkeasti koulutettua naista? 

Äsken oli telkussa juuri joku besserwisser-akka, joka oman kehuskelunsa mukaan oli ollut toimitusjohtaja ja monen yhtiön hallituksissa ja perustanut monta firmaa ja blaa blaa blaaa. Halusi eroon niistä valtavista jäykkyyksistä jota Suomessa on ja v:ttu kun pitää hakea lupia jos jotain haluais investoida? Että tällaisia kruununjalokiviä tuolla kaduilla talsii? Vois hyvinkin käydä sulle koukkuun kun sullakin niskassa se satojen miljoonien kiinteistöomaisuus? Ai niin. Tuo eukko mm tiesi kertoa, että Suomi menettää koko ajan poikiaan, ja että yksi syrjäytynyt nuori maksaa yhteiskunnalle 1.2 miljardia? Eli siis 1 200 000 000 euroa? Per kappale. Huh.

Tällainen ”kruununjalokivi” duunari. Toivottavasti katsoit dokumentin tarkkaan, kun joku tiesi mitä puhui. Sinä puhut mitä sylki suuhun tuo, kun aivot on pähkinän kokoiset. Meillä on tosiaan fiksuja nuoria, joita Suomi ei voi menettää maailmalle. Muuten jäljelle jää vain kaltaisesi ja sillä ei Suomea pyöritetä.

Vierailija
24/25 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen korkeastikoulutettu nainen ja duunarimiehissä on tosi fiksuja ja ollaan usein samalla aaltopituudella. Mutta alemman koulutuksen naiset on usein ihan pihalla. Niillä ei ole muuta puhuttavaa kuin pahaa muista.

Muita naisia poljet, kun et miestä ole saanut vuosiin

Vierailija
25/25 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen korkeastikoulutettu nainen ja duunarimiehissä on tosi fiksuja ja ollaan usein samalla aaltopituudella. Mutta alemman koulutuksen naiset on usein ihan pihalla. Niillä ei ole muuta puhuttavaa kuin pahaa muista.

Sama täti. Aina puhumassa muista naisista pahaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kuusi