Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En pääse katkeruudesta yli eron yhteydessä

Vierailija
24.05.2026 |

Erosimme miehen aloitteesta 1,5 v sitten. Samalla meni perheen koti sekä mökki myyntiin. Jouduin muuttamaan lasten kanssa pienempään asuntoon, meille kaikille rakkaasta mökistä luopuminen särki sydämen.

Eron jälkeen mies ei halunnut tehdä sopimusta lasten tapaamisista eikä elatusavusta. Elatusavun hain oikeuden kautta, tapaamaan toista ei voi pakottaa. Olen kuitenkin tämän 1,5 v yrittänyt saada sopimusta aikaiseksi, lasten isä ei halua, jotta voi tehdä sitä kautta kiusaa etten voisi suunnitella mitään menoja ilman lapsia, mutta en myöskään lasten kanssa, koska koskaan ei tiedä milloin isä lapset viekin. Lapset näkevät isäänsä epäsäännöllisesti muutaman päivän kuukaudesta.

Oudointa kaikessa on, että vaikka ex-mieheni oli se lähtijä, hän on se yhteistyökyvytön ja suoraan sanottuna on täysin mahdotonta sopia hänen kanssa yhtään mistään.

Olen katkera ex-miehelleni etenkin siitä kuinka hän samalla eron yhteydessä hylkäsi pienet lapsemme sekä siitä, mikä kaikki lastemme elämässä muuttui. Olen myös kärsinyt tuhansien eurojen taloudelliset tappiot eron yhteydessä. Miten pääsin katkeruudesta eroon, kun säännöllisen epäsäännöllisesti exän kanssa on vielä oltava tekemisissä lasten takia?

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kahdeksan