Lue keskustelun säännöt.
En voi ottaa pienintäkään riskiä sen suhteen että sitten kun omaisia ei olisi enää elossa että mun raha asiat menisivät persiilleen
24.05.2026 |
Vaikka oppisin laskujen maksun niin haluan edunvalvojan siitä huolimatta ja ihan varmuuden vuoksi
Samoin tukihenkilön
En tarvitse niitä nyt mutta sitten kaukaisessa tulevaisuudessa
😱🍗🚀🍻🔪💥🍆🍺📣🎊🌇🌴😻💟🐽🍙📢🌄🌈😍🎄🎉🍑🍼🎅🌅💋🌵🌚🔥
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla