Elämä kantaa - selittäkää se toivottomille
Toivottomille joilla ei ole tukiverkostoa, läheisiä ympärillä juurikkaan ja viimeisetkin viedään.
Kommentit (9)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä heilläkin voi olla toivoa.
Entä kun tuntuu ettei ole, ei enää jaksa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä heilläkin voi olla toivoa.
Entä kun tuntuu ettei ole, ei enää jaksa.
Jaksaa tai ei, elämä jatkaa kulkuaan kaikesta huolimatta.
Kyllähän se jotenkin on kantanut kun kerran hengissä on, mutta ei se välttämättä hyvää eikä mukavaa elämää ole. Jos ei muuten ole tukijoukkoja, täytyy toivoa, että yhteiskunnan tukirakenteista saa apua ja että niihin on varaa.
Jos ne kuuntelisi ja jos sadistit eivät tulisi kumoamaan kertomiani asioita.
On turhauttavaa auttaa kun sitä ei kukaan arvosta. Luoja johtaa muihin tehtäviin sitten. Jatkakaa te muut jotka tunnette kutsumusta auttamiseen ja opettamiseen palstalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä heilläkin voi olla toivoa.
Entä kun tuntuu ettei ole, ei enää jaksa.
Sitten tekee miltä tuntuu, esimerkiksi pyytää apua.
Miten jaksaa kun ei ole ihmisiä ympärillä?
Eikö suku ja ystävät ole elämän ydin joiden takia jaksaa ja jotka kantaa sua elämässä eteenpäin.
5-kympin jälkeen voi lakata valehtelemasta itselleen, että jotain kivaa tapahtuu vielä. Ei tapahdu.
Vierailija kirjoitti:
Miten jaksaa kun ei ole ihmisiä ympärillä?
Eikö suku ja ystävät ole elämän ydin joiden takia jaksaa ja jotka kantaa sua elämässä eteenpäin.
Kun ne ihmiset ovat olleet haitallisia eivätkä ole koskaan kohdanneet emotionaalisesti, on mukavampaa olla itsekseen. Oikeasti se on luksusta, kun ei tarvitse pelätä omassa kodissaan eikä tulevansa toisten jyräämäksi siinä, kuka on ja mitä tarvitsee elämässä.
Kyllä heilläkin voi olla toivoa.