Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elämä kantaa - selittäkää se toivottomille

Vierailija
24.05.2026 |

Toivottomille joilla ei ole tukiverkostoa, läheisiä ympärillä juurikkaan ja viimeisetkin viedään.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä heilläkin voi olla toivoa.

Vierailija
2/9 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä heilläkin voi olla toivoa.

Entä kun tuntuu ettei ole, ei enää jaksa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä heilläkin voi olla toivoa.

Entä kun tuntuu ettei ole, ei enää jaksa. 

Jaksaa tai ei, elämä jatkaa kulkuaan kaikesta huolimatta.

Vierailija
4/9 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se jotenkin on kantanut kun kerran hengissä on, mutta ei se välttämättä hyvää eikä mukavaa elämää ole. Jos ei muuten ole tukijoukkoja, täytyy toivoa, että yhteiskunnan tukirakenteista saa apua ja että niihin on varaa.

Vierailija
5/9 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ne kuuntelisi ja jos sadistit eivät tulisi kumoamaan kertomiani asioita.

 

On turhauttavaa auttaa kun sitä ei kukaan arvosta. Luoja johtaa muihin tehtäviin sitten. Jatkakaa te muut jotka tunnette kutsumusta auttamiseen ja opettamiseen palstalla.

Vierailija
6/9 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä heilläkin voi olla toivoa.

Entä kun tuntuu ettei ole, ei enää jaksa. 

Sitten tekee miltä tuntuu, esimerkiksi pyytää apua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/9 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten jaksaa kun ei ole ihmisiä ympärillä?

Eikö suku ja ystävät ole elämän ydin joiden takia jaksaa ja jotka kantaa sua elämässä eteenpäin.

Vierailija
8/9 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

5-kympin jälkeen voi lakata valehtelemasta itselleen, että jotain kivaa tapahtuu vielä. Ei tapahdu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/9 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten jaksaa kun ei ole ihmisiä ympärillä?

Eikö suku ja ystävät ole elämän ydin joiden takia jaksaa ja jotka kantaa sua elämässä eteenpäin.

Kun ne ihmiset ovat olleet haitallisia eivätkä ole koskaan kohdanneet emotionaalisesti, on mukavampaa olla itsekseen. Oikeasti se on luksusta, kun ei tarvitse pelätä omassa kodissaan eikä tulevansa toisten jyräämäksi siinä, kuka on ja mitä tarvitsee elämässä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme seitsemän