Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Miten kokemusasiantuntijaksi opiskellaan?
24.05.2026 |
Ja mihin se kenties pätevöittää?
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2aeeb69b-61fe-40f8-939e-9d6def886389
Kommentit (2)
Koulutuksia on erilaisia ja eri pituisia. Niitä järjestävät eri järjestöt ja potilasyhdistykset ja ne kestää muutamasta päivästä muutamaan kuukauteen. Myös joihinkin ammattitutkintoihin voi ottaa kokemusasiantuntijuusosuuden, se on yleensä 20 op. Koulutus sisältää esim sotejärjestelmätietoa, tietoa hoidoista ja kuntoutuksista, esiintymis-ja viestintätaitoja ja etiikkaa
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Olisiko helpompi googlettaa kuin kysyä täältä?