Lähtisitkö treffeille tällaisen miehen kanssa?
Tutustuin treffipalstalla yhteen mieheen ja olemme nyt kirjoitelleet ja soitelleet videopuheluja joitakin viikkoja. Välimatkaa meillä on niin paljon, että emme ole pystyneet tapaamaan vielä mutta olemme yhteydessä whatsapissa joka päivä. Tunnustan että olen käynyt kurkkimassa miehen profiilia ja huomasin että mies oli muuttanut profiilitekstiä ja käy paikalla aika usein. Tiedän, että emme ole vielä tavanneet livenä mutta silti jotenkin fiilikset lopahti. Itse en pysty keskittymään kuin yhteen tuttavuuteen kerrallaan. Kuitenkin mies itse viestittelee joka päivä vaikka itse en ottaisi yhteyttä.
Olemme puhuneet tapaamisesta ja se edellyttäisi sitä että minä ajelen parinsadan kilometrin päähän (mies myös joutuu matkustamaan.) Lähtisitkö treffeille niin kauas jos tiedät että mies notkuu jatkuvasti deittiprofiilissa? Ja juu tiedän että livenä ne kemiat katsotaan, mutta jotenkin vaan meni fiilikset ja tuli lähinnä olo että etsii parempaa ja olen varasijalla. Ajatuksia?
Kommentit (56)
Vierailija kirjoitti:
Minua ahdistaisi, jos tyyppi johon vasta tutustun eikä olla edes tavattu, edellyttäisi tuossa kohtaa jo sellaista sitoutumista, jossa ei olisi enää ok päivittää drittiprofiiliaan.
En lähtisi enää lainkaan tapaamaan.
Niinpä, pornossakin vaihtuvat naiset päivittäin niin se on vähintä mitä miehet ansaitsevat myös elämältä.
Kukin tyylillään, itse annan miehelle muutaman tunnin aikaa aloittaa leikin ja ylläpitää sitä tai lentää kuin leppäkeihäs takaisin tumppusivustoille. Ei ole multa pois. Näitä poteroissaan tumputtavia alfahaaremifantasioita elätteleviä on tusinassa 13, olen mieluummin ilman.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua ahdistaisi, jos tyyppi johon vasta tutustun eikä olla edes tavattu, edellyttäisi tuossa kohtaa jo sellaista sitoutumista, jossa ei olisi enää ok päivittää drittiprofiiliaan.
En lähtisi enää lainkaan tapaamaan.
No sä nyt ootkin koko kylän polkupyörä joka saalistaa uutta kankea tinderissä yhtenään.
Niin kauan kun nainen ei ole naimisissa hän panee mitä ja ketä haluaa, eikä se kuulu kenellekään. Tuohan on luonnon naaraiden pariutumistekniikka, spermakilpailu ja useille koiraille synnyttäminen, näiltä genetiikan itseensä kerääminen. Itke lisää inkkeli
Samalla tavalla se mies näkee, että käyt profiilissasi yhtenään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua ahdistaisi, jos tyyppi johon vasta tutustun eikä olla edes tavattu, edellyttäisi tuossa kohtaa jo sellaista sitoutumista, jossa ei olisi enää ok päivittää drittiprofiiliaan.
En lähtisi enää lainkaan tapaamaan.
No sä nyt ootkin koko kylän polkupyörä joka saalistaa uutta kankea tinderissä yhtenään.
No huhhuh, sinullahan on ehdoton maailmankuva. Että jos sitouduta jo ennen kuin ollaan edes nähty, niin ei voi mitenkään tarkoittaa muuta kuin lukuisia irtosuhteita.
Mutta joo, vielä vahvemmin: en lähtisi edes noille ekoille treffeille, vaan poistaisin mätsin.
Voi olla aidosti kiinnostunut. Mutta niin kauan kun ei ole tavattu, niin en itsekään alkaisi mitään vakavuutta miettimään. Kun ette tunne toisianne, kirjoittelemalla saa vain mielikuvan. Ja tavatessa voi huomata, ettei mielikuva vastaa ollenkaan, ja että teistä voisi tulla korkeintaankin vaan kavereita.
Ja joo. Olen joskus itsekin toivonut hyvää suhdetta niin kovasti, että tuollaisessa vaiheessa haavekuvat vaan leijailee mielessä, ja olisi niin valmis heti hyppäämään sinne vakavaan ihmissuhteeseen. Siis sen mielikuvan kanssa.
Nykyään toimisin kuten tuo mies, eli rauhassa tutustumista, eikä mitään deittiprofiilien sivuun vetämistä heti kun kirjoitellut vähän jonkun kiinnostavan kanssa.
" Tunnustan että olen käynyt kurkkimassa miehen profiilia ja huomasin että mies oli muuttanut profiilitekstiä ja käy paikalla aika usein. Tiedän, että emme ole vielä tavanneet livenä mutta silti jotenkin fiilikset lopahti"
Fiilikset lopahti kun mies muutti profiilitekstiä??? Siis häh?
Vierailija kirjoitti:
" Tunnustan että olen käynyt kurkkimassa miehen profiilia ja huomasin että mies oli muuttanut profiilitekstiä ja käy paikalla aika usein. Tiedän, että emme ole vielä tavanneet livenä mutta silti jotenkin fiilikset lopahti"
Fiilikset lopahti kun mies muutti profiilitekstiä??? Siis häh?
Ei leikkaa ei sit millään? No ei yllätä.
Vierailija kirjoitti:
Pettäjä mies tuo on. Ei kannata tavata.
Kuinka?
Mies ja ap eivät ole vielä edes tavanneet, eivätkä he seurustele. Mitään pettämistä ei ole tapahtunut.
Miten ap muka näkee, kuinka usein se mies on käynyt siellä treffipalstalla?
En lähtisi, sillä en etsi kaukosuhdetta.
Vierailija kirjoitti:
Miten ap muka näkee, kuinka usein se mies on käynyt siellä treffipalstalla?
Siellä näkyy koska on viimeksi ollut paikalla.
Ap
Jos ollaan jossain palstalla niin totta kai tavataan kaikki potentiaaliset ennen kuin tehdään päätöksiä siitä, onko mitään toivoa jatkosta. Todella kummallista ajattelua, että voisi olla jotain ennen tapaamista. Jos ap haluat katsoa mahdollisuuden, menet tapaamiseen. Muussa tapauksessa juttelit vieraan kanssa netissä, eikä mitään orastavas suhdetta koskaan ollut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten ap muka näkee, kuinka usein se mies on käynyt siellä treffipalstalla?
Siellä näkyy koska on viimeksi ollut paikalla.
Ap
No olethan silloin sinäkin ollut siellä paikalla.
Vierailija kirjoitti:
Jos ollaan jossain palstalla niin totta kai tavataan kaikki potentiaaliset ennen kuin tehdään päätöksiä siitä, onko mitään toivoa jatkosta. Todella kummallista ajattelua, että voisi olla jotain ennen tapaamista. Jos ap haluat katsoa mahdollisuuden, menet tapaamiseen. Muussa tapauksessa juttelit vieraan kanssa netissä, eikä mitään orastavas suhdetta koskaan ollut.
Juuri tätä mietin itse. Kun ollaan vasta siinä ekassa ruudussa koko tutustumisen pitkällä pelilaudalla, niin kaikki on vielä auki. On vähän eri asia, kuin että oltaisiin tapailtu jo tovi (siis kasvokkain näkemiset), ja sitten toinen pyörisi vielä deittisaiteilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pettäjä mies tuo on. Ei kannata tavata.
Kuinka?
Mies ja ap eivät ole vielä edes tavanneet, eivätkä he seurustele. Mitään pettämistä ei ole tapahtunut.
Mistä tietää, että mies on pettäjä?
Siitä että hän on mies.
No sä nyt ootkin koko kylän polkupyörä joka saalistaa uutta kankea tinderissä yhtenään.