Lähtisitkö treffeille tällaisen miehen kanssa?
Tutustuin treffipalstalla yhteen mieheen ja olemme nyt kirjoitelleet ja soitelleet videopuheluja joitakin viikkoja. Välimatkaa meillä on niin paljon, että emme ole pystyneet tapaamaan vielä mutta olemme yhteydessä whatsapissa joka päivä. Tunnustan että olen käynyt kurkkimassa miehen profiilia ja huomasin että mies oli muuttanut profiilitekstiä ja käy paikalla aika usein. Tiedän, että emme ole vielä tavanneet livenä mutta silti jotenkin fiilikset lopahti. Itse en pysty keskittymään kuin yhteen tuttavuuteen kerrallaan. Kuitenkin mies itse viestittelee joka päivä vaikka itse en ottaisi yhteyttä.
Olemme puhuneet tapaamisesta ja se edellyttäisi sitä että minä ajelen parinsadan kilometrin päähän (mies myös joutuu matkustamaan.) Lähtisitkö treffeille niin kauas jos tiedät että mies notkuu jatkuvasti deittiprofiilissa? Ja juu tiedän että livenä ne kemiat katsotaan, mutta jotenkin vaan meni fiilikset ja tuli lähinnä olo että etsii parempaa ja olen varasijalla. Ajatuksia?
Kommentit (41)
Luulen että sovitte toisillenne oikein hyvin 😆
Suhde on tuhoon tuomittu, jos molemmat ovat noin saamattomia etteivät muutaman sadan kilsan matkat vuoksi päässä tapaamaan, edes puoleen väliin?
Ja siihen soppaan kun lisää AP:n pohjattoman mustasukkaisuuden ja epävarmuuden itsestään, ei niin isoa red flagia löydykään mitä nyt tarvittaisiin.
Mulla on tuolle miehelle vain yksi sana sanottavana:
Juokse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä mielipiteitä oikein haluat jos täällä ei saa kommentoida välimatkaa tai muutakaan?
Muutenkin sun mielestä deittiprofiili on näköjään ok olla, mutta mies ei sitä saisi käyttää :D
Ap hakee tässä sitä, että keskittääkö mies energiaansa suhteen rakentamiseen ap:n kanssa vai uusien verkkojen vesille heittelyyn. Jos ja kun keskittyy uusien verkkojen vesille heittelyyn ap:n paras mahdollisuus on päätyä osaksi haaremia tai vesriseen kilpailuun riidankylväjäukon r aiskattavaksi.
Molemmat paskaa, ei jatkoon, 0/5.
Nämä riidankylväjäukot ovat sellaisia, että tarkoituksella kilpailuttavat ja usuttavat naisia toistensa kimppuun, kiihottaen heitä ja samalla r aiskaten heitä, kun naiset ovat vääräperusteisesti toisilleen kiukkuisia. Ainoa ongelma tuossa kuviossa on se paholaismainen ukko. Älkää sekaantuko näihin ja varoittakaa kanssasisarianne myös.
Vierailija kirjoitti:
En kysynyt kenenkään mielipiteitä välimatkasta eikä kiinnosta kenenkään omakohtaiset mielipiteet ja kokemukset etäsuhteista. Kumpikin ihan tarkoituksella etsii seuraa kauempaa.
Ap
Ok. Kuitenkin kysyit "lähtisitkö treffeille tällaisen miehen kanssa". Ehkä olisi kannattanut muotoilla kysymys toisin, jos kuitenkaan et halunnutkaan kuulla, lähtisikö muut treffeille miehen kanssa noilla spekseillä. Ja jos välimatka ei ollut ongelma, miksi edes nostit sen esiin?
Lopultahan sun pitää vaan itse päättää, haluatko lähteä treffeille, kiinnostaako mies ja onko jotain, mikä sua epäilyttää. Etenkin jos muiden näkemykset eivät kiinnosta, et kauheasti muiden näkemyksistä hyödy.
Vierailija kirjoitti:
Suhde on tuhoon tuomittu, jos molemmat ovat noin saamattomia etteivät muutaman sadan kilsan matkat vuoksi päässä tapaamaan, edes puoleen väliin?
Ja siihen soppaan kun lisää AP:n pohjattoman mustasukkaisuuden ja epävarmuuden itsestään, ei niin isoa red flagia löydykään mitä nyt tarvittaisiin.
Mulla on tuolle miehelle vain yksi sana sanottavana:
Juokse.
Absolutely, ehdottomasti ei jatkoon tämä "suhde". Mies on osoittanut jo promiskuiteettisuutensa ja polygamisuutensa päivittelemällä profiiliaan vaikka on tavannut ap:n.
Itse tosiaan en ole päivittänyt profiiliani enkä etsi siellä parempaa, vaikka profiili löytyy, koska tykästyin tähän mieheen. Lähinnä sitä mietin kannattaako lähteä edes tapaamaan ihmistä, joka tuskin tuntee samoin. Kuitenkin jonkin verran palaa rahaa tuohon matkustamiseen ja hotelliin. Ja tosiaan välimatka ei ole itselleni mikään ongelma JOS ihminen on sen arvoinen. En ole väittänyt että profiili pitää poistaa heti kun siellä jonkun kanssa juttelee. Mutta juu tyypillisiä av-kommentteja. :D
Ap
Vierailija kirjoitti:
Jessus täällä on tyhmää porukkaa. Luetun ymmärtäminen nolla.
Ei nuo treffaajatkaan ole mitään ydinfyysikoita!
Minua ahdistaisi, jos tyyppi johon vasta tutustun eikä olla edes tavattu, edellyttäisi tuossa kohtaa jo sellaista sitoutumista, jossa ei olisi enää ok päivittää drittiprofiiliaan.
En lähtisi enää lainkaan tapaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Itse tosiaan en ole päivittänyt profiiliani enkä etsi siellä parempaa, vaikka profiili löytyy, koska tykästyin tähän mieheen. Lähinnä sitä mietin kannattaako lähteä edes tapaamaan ihmistä, joka tuskin tuntee samoin. Kuitenkin jonkin verran palaa rahaa tuohon matkustamiseen ja hotelliin. Ja tosiaan välimatka ei ole itselleni mikään ongelma JOS ihminen on sen arvoinen. En ole väittänyt että profiili pitää poistaa heti kun siellä jonkun kanssa juttelee. Mutta juu tyypillisiä av-kommentteja. :D
Ap
Olet tykästynyt mielikuvaan. Et ole tavannut häntä edes.
Höperö tuo aloittaja. Keksi tyhmän jutun jonka vastauksiin nyt reagoi. Halusi jutunjuurta tyhjästä. No mikäs siinä. Onhan tuo aiemminkin tehnyt vastaavia aloituksia.
En ikinä matkustaisi satoja kilometrejä tapaamaan miestä. Aika epätoivoista.
Vierailija kirjoitti:
Höperö tuo aloittaja. Keksi tyhmän jutun jonka vastauksiin nyt reagoi. Halusi jutunjuurta tyhjästä. No mikäs siinä. Onhan tuo aiemminkin tehnyt vastaavia aloituksia.
Onko sulla skitsofrenia?
Onneksi on treffailuasiat hoituneet ihan luomusti, kohdakkain, katse kohdannut toisen katseen alusta pitäen 40 vuotta sitten. Tämä nykyinen netin kautta seurustelukumppanien haravointi vaikuttaa stressaavalta.
Vierailija kirjoitti:
Ap
Voipi olla, että mies 'tuntee samoin', mutta mitäpä hän tietää käytännössä sinusta? Edellytät nyt silti näköjään sitoutumista. Kävikö mielessä? Onnea edelleen matkaan.
t. nainen
Vierailija kirjoitti:
Jos mies on kiinnostunut, hän tulee tapaamaan unelmiansa naista. AP elää jossain harhoissa?
Vierailija kirjoitti:
Onneksi on treffailuasiat hoituneet ihan luomusti, kohdakkain, katse kohdannut toisen katseen alusta pitäen 40 vuotta sitten. Tämä nykyinen netin kautta seurustelukumppanien haravointi vaikuttaa stressaavalta.
Olisipa vielä nykyäänkin noin helppoa. Vuonna 2026 ihmiset eivät käy enää esim. baarissa missä ennen vanhaan tavattiin ihmisiä. Nykyajan mies ei lähesty naisia mussään ja odottaa, että deittiäpistä saa tilattua naisen suoraan kotiovelle ja samantien seksiä harrastamaan. Tutustuminen muuten ei kiinnosta vaan seksiä on saatava lähes heti. Tapaillaan monia joitakin kertoja, oikeita suhteita ei synny.
Välimatkaa satoja kilometrejä. Toisen profiilin stalkkausta. Epävarmuutta ja epäilyä...hyvältä vaikuttaa näin alkuvaiheessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mies on kiinnostunut, hän tulee tapaamaan unelmiansa naista. AP elää jossain harhoissa?
Eikös nyt ole se tasa-arvon aika ja kaikki mammat menee miestä tapaamaan, kun kyllähän nainenkin voi? Nainen voi myös tarjota miehelle treffeillä, eikö niin?
Ap hakee tässä sitä, että keskittääkö mies energiaansa suhteen rakentamiseen ap:n kanssa vai uusien verkkojen vesille heittelyyn. Jos ja kun keskittyy uusien verkkojen vesille heittelyyn ap:n paras mahdollisuus on päätyä osaksi haaremia tai vesriseen kilpailuun riidankylväjäukon r aiskattavaksi.
Molemmat paskaa, ei jatkoon, 0/5.