Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Pösä on halpaa, nytkin 2,27 snt tällä vartilla
22.05.2026 |
Lisäksi mitä enemmän käytät, sitä halvemmaksi tulee kilowattituntia kohden. Tämä johtuu siitä että sähkön ja siirron hinnassa on kiinteä osuus. Jos oikein paljon käyttää sähköä, pienenee nuo kiinteät osuudet alle laskentatarkkuuden ja näin maksaa pelkästään kWh-perusteisesti molemmista. Kaikki sähkövehkeet kiuasta myöten huutamaan punaisena ja keittämään sadevettä höyryksi!
Kommentit (3)
Mitä sit, ei, sähkö niin erikoista ole
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Sua hiukan terveemmät runkkaa pornolle.