Lue keskustelun säännöt.
Täys- vai kevytmaito?
13.05.2026 |
vaiko rasvaton?
Mikä on järkevin vaihtoehto.
Ravitsemussuosimusten mukaanhan pitäisi suosia rasvatonta..
Kommentit (2)
Täysmaito. Rasvaton = vetistä litkua ilman makua
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Täys 👴👍🥛