Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihmeellisimmät unet

Vierailija
13.05.2026 |

Unet ovat monesti ihmeellisiä. Logiikka heittää häränpyllyä. On monesti kuin Liisa ihmemaassa. Millaisia omituisia unia olette nähneet?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kerran eduskunnan lehterillä. Edustajat olivat pelleasuissa ja puhemies heilutti karttakeppiä. Oli puoliksi koulu. Sain selityksen,että oli iltakoulu. Uni loppui siihen.

Vierailija
2/15 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin luentosaliin. En tiennyt miksi menin. Minut esiteltiin yleisölle ja minun piti pitää puhe yleisölle,mistä en tiennyt mitään, en tiennyt, mitä minun piti puhua. Minulla oli kauhuntunne, mihin heräsin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä menin tyttäreni kanssa töihin metallivalimoon ja kaikki vihasivat minua siellä jo etukäteen. Istuimme vahingossa lounaallakin niin kauan, että tulimme sieltä pois vasta työajan päättyessä. Samassa rytäkässä totesin, että emme olleet edes päivän alkaessa leimanneet kellokortteja. 

Kaikki olivat vaan kauhean tylyjä ja vihaisia, ja kun valimossa syttyi joku outo tulipalo, niin en uskaltanut painaa sammutusjärjestelmän nappia, kun pelkäsin senkin olevan väärin. Mietin vaan koko ajan, etten halua olla siellä.

Vierailija
4/15 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erään työpaikkani aikaan näin unta,että silloinen esimieheni leijaili ilmassa. Muuten keskusteli normaalisti.

Vierailija
5/15 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unissani kännykkä ei koskaan toimi ja olen aina muuttamassa.

Vierailija
6/15 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Unissani kännykkä ei koskaan toimi ja olen aina muuttamassa.

Mäkin muutan jatkuvasti ja niissä asunnoissa on aina todella paljon huoneita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/15 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanin uni oli missä tiesin olevani unessa ja pystyin tehdä asioita ilman seuraamuksia, aloitin ta ppamisen. 

Vierailija
8/15 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään näen hirveästi unia. Niissä voin tehdä mitä vaan, ja ovat aika elokuvamaisia. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/15 |
25.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli mieleen että viime yönä näin jotain outoa unta että drooni tuli katon läpi asuntoon, ihan sillätavalla "haamuna" rikkomatta paikkoja, pörräsi ympäri huonetta, kamera osoitteli sinne tänne, mutta sain sen sitten kiinni käsin ja särjin sen palasiksi.

Kaikkea sitä unissaan näkeekin.

Vierailija
10/15 |
25.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin matrixin. Se on olemassa. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/15 |
25.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnistan logiikan oudoissakin unissa.

Vierailija
12/15 |
25.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari yötä sitten näin jotain kummallista unta, jossa olin hyväksynyt jonkun asian (faktan/järjestelyn/tms.) ja olin ollut jo jotenkin ok asian kanssa kunnes aloin miettimään, että onkohan tämä nyt näin / onkohan tässä mitään järkeä - ja kun aloin unessa tarkistamaan/selvittämään asiaa, niin heräsin.

Taisin unohtaa vartin sisään mistä kummallisesta jutusta oli kyse, mutta em. tunne jäi vain mieleen. Ehkä pitäisi kirjata kummat unet ylös heti herättyä, jos niitä haluaa muistella...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/15 |
25.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanin uni oli missä tiesin olevani unessa ja pystyin tehdä asioita ilman seuraamuksia, aloitin ta ppamisen. 

Mistä tiedät että se on vain unta? Mitä jos käyt astraalikehossa ihmisten luona.

Vierailija
14/15 |
25.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ufot ovat kyläilleet, kuollut naapuri pelotellut, on lennetty ilmassa jossain idässä ja katseltu vanhaa autiokirkkoa... nämä lapsena. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/15 |
26.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pari yötä sitten näin jotain kummallista unta, jossa olin hyväksynyt jonkun asian (faktan/järjestelyn/tms.) ja olin ollut jo jotenkin ok asian kanssa kunnes aloin miettimään, että onkohan tämä nyt näin / onkohan tässä mitään järkeä - ja kun aloin unessa tarkistamaan/selvittämään asiaa, niin heräsin.

Taisin unohtaa vartin sisään mistä kummallisesta jutusta oli kyse, mutta em. tunne jäi vain mieleen. Ehkä pitäisi kirjata kummat unet ylös heti herättyä, jos niitä haluaa muistella...

Selvästi kyseessä ollut työnhakusuunnitelman "hyväksyminen" (ei ole muutakaan vaihtoehtoa)... miksi näihin edes kysytään mitään "hyväksymistä" kun muutakaan vaihtoehtoa ei ole. Tekopyhää hurskastelua!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yksi