SDPn Joona Räsänen kärähti ratista IS tänään
Nyt vain odotellaan demarien syytöksiä tyyliin kyllä ”persutkin ajavat kännissä”.
Kommentit (194)
Ei ole sopivaa. Meinaan äänestää sdp:tä, mutta tämmöinen ei sovi kansanedustajalle. Ero ja uusi tilalle.
Vierailija kirjoitti:
Ja demari oli kännissä, kuinkas muutenkaan?
Tuohon ei kuulu kysymysmerkkiä, koska kyse on hajatelmasta, ei kysymyksestä.
Terv. Hector
Vierailija kirjoitti:
Ei ole sopivaa. Meinaan äänestää sdp:tä, mutta tämmöinen ei sovi kansanedustajalle. Ero ja uusi tilalle.
Tämä! Ja siis demarit voisi muutenkin uudistaa nykyjohtoaan.
Demun dilemma, ei demu kestä itseään selvinpäin !
”Selvinpäin en olisi mennyt kännissä rattiin.”
- Sirpa Pietikäinen (kok.)
Antti Lindtman, SANOUDUTKO IRTI RATTIJUOPOSTA.
Nyt pakka kasaan, ja äkkiä. Miten tää selitetään A-studiossa.
Hah, tää oli komba, ei A-studiossa tästä puhuta mitään, eikä missään muuallakaan.
Vierailija kirjoitti:
Ja demari oli kännissä, kuinkas muutenkaan?
Jatkuu tänään:
Ja demari oli kännissä, näin sen itkeneen.
Huono tuuri kun jäi kiinni, tutkimuksen mukaan kiinni jää ensimmäisen kerran keskimäärin 150. kerralla kun ajaa kännissä.
"paniikki persun perhesurman peittelemiseksi"
Tuo lähestyy jo luovaa taiteellista ilmaisua. Ei ole steinerkoulu mennyt hukkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja demari oli kännissä, kuinkas muutenkaan?
Jatkuu tänään:
Ja demari oli kännissä, näin sen itkeneen.
Ja lautamiehet saivat taas kahvia juodakseen.
Vierailija kirjoitti:
Huono tuuri kun jäi kiinni, tutkimuksen mukaan kiinni jää ensimmäisen kerran keskimäärin 150. kerralla kun ajaa kännissä.
Minulla on ollut kortti 45 vuotta. Koskaan ei ole puhallutettu. Neljäs auto menossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huono tuuri kun jäi kiinni, tutkimuksen mukaan kiinni jää ensimmäisen kerran keskimäärin 150. kerralla kun ajaa kännissä.
Minulla on ollut kortti 45 vuotta. Koskaan ei ole puhallutettu. Neljäs auto menossa.
Kuinka mones kortti?
Vierailija kirjoitti:
”Selvinpäin en olisi mennyt kännissä rattiin.”
- Sirpa Pietikäinen (kok.)
En ole koskaan ollut selvinpäin kännissä.
Toivottavasti ottaa ensimmäisestä kerrasta opikseen, kuten Peltokangas......
Jos kansanedustaja kärähtää ratista, on ollut ainakin ennen käytäntö että erotaan eduskunnasta tai että ei ainakaan asetuta ehdolle seuraavissa vaaleissa.
Ministerin ollessa kyseessä, potkut välittömästi.
Vierailija kirjoitti:
Nyt pakka kasaan, ja äkkiä. Miten tää selitetään A-studiossa.
Hah, tää oli komba, ei A-studiossa tästä puhuta mitään, eikä missään muuallakaan.
Se on kompa, ei komba. Torka. :D
No mitenköhän?