Lue keskustelun säännöt.
Teettäisitkö 90-l. kerrostaloasuntoon kuntotarkistuksen ennen ostopäätöstä?
Kommentit (2)
Muutimme -93 rakennettuun yhtiöön ja vuoden päästä kylppärit revittiin auki. Kaikkialta löytyi kosteusvaurioita, sitten kävi ilmi että alkuperäiset eristeet oli jätetty asentamatta...
Muutimme tietty pois, mutta oireilu jatkui.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Jos epäilisin, että noin uudessa on jotain vikaa, vian täysisi olla yhtiötasolla. Ja sellaisesta yhtiöstä en olisi ollenkaan kiinnostunut.