Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkä arvoiset lahjat ostatte sisaruksillenne?

Vierailija
19.12.2011 |

Meneekö teillä niin, että jos he ostavat lapsillenne yhteensä n. 100 e arvoiset lahjat, niin te myös ostatte vaikka sitten sille aikuiselle sisarukselle 100 e arvoisen lahjan jos hänellä ei ole lapsia?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
19.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on vain yksi lapsi ja sisaruksilla jokaisella 3 lasta perheessä. Me ostetaan kaikille lapsille lahjat, he vain meidän yhdelle, mutta ei meidän lapsen saama lahja ole yhtä arvokas kuin heidän kolmen lasten lahjat yhteensä. Eikä he kompensoi asiaa myöskään niin, että meille vanhemmille ostettaisiin sitten kahden lapsen lahjan arvoinen lahja.

Enkä ajattelekaan, että näin pitäisi olla.

Vierailija
2/6 |
19.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

:))

nouweimään

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
19.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestä aikuinen sisarus ei tarvitse mitään kallista lahjaa vaan voi ostaa sellaisen halutessaan itse.

Vierailija
4/6 |
19.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuten mut kun mun ja miehen tulot on yhteensä luokkaa vähä yli 2000 brutto kuussa ja mun esim toisen veljen ja sen vaimon arviolta heitettynä varmaan jotain 8000 e brutto kuussa niin en mä ota enää toisen lapsen synnytyä mitään paineita hankkia heillepäin lahojoja. Hyvä kun omille lapsille riittää :) En tiedä ostavatko he jotain meille päin. Joskus olen ostellut myös heille päin kun tulot olleet paremmas jamas

Vierailija
5/6 |
19.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä odoteta kummankaan sisaruksilta mitään. Itse asiassa pyysin, etteivät ostais meille lahjoja, ettei tarvis kokea minkäänlaista huonommuuden tunnetta siitä, ettei koeta tarpeelliseks lahjojen ostoa aikuisille...

Vierailija
6/6 |
19.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan työttömälle pikkusiskolleni melkein 100€ arvosta lahjoja (hyödyllisiä). Saan häneltä jotain pientä ja/tai itsetehtyä.

Veljelleni kerään reseptikirjan lahjaksi. Häneltä en 100% varmuudella saa mitään.

En anna lahjoja vastavuoroisuusperiaatteella vaan nautin lahjojen hankkimisesta ja antamisesta.

Olemme kaikki 30-40v ja lapsettomia.