Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Beckhamien perheriita: Kuka on syyllinen?

Vierailija
08.02.2026 |

Kuka sun mielestä on syyllinen Beckhamien perheriitaan? 

 

Onko välirikko vanhempien syy, eli Victoria ja David Beckhamin vai heidän poikansa Brooklyn Peltz Beckhamin ja tämän vaimon Nicola Peltz Beckhamin syytä? 

 

Vai onko syytä molemmissa vai kenties vain yhdessä henkilössä? 

 

Mun mielestä tää juttu on tosi sekava. Nyt aiheesta on tulossa dokumenttikin, mutta se on maksumuurin takana niin en pääse sitä katsomaan. 

 

 

 

Kuka on syyllinen Beckhamien perheriitaan?

Vaihtoehdot

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan kaikissa osapuolissa jonkin verran syytä, mutta Victorian käytös häissä ollut kyllä todella noloa ja epäkunnioittavaa. 

Vierailija
2/32 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmissa on vikaa. 

-Beckhameissa on syytä: ovat tuoneet lapsensa alusta alkaen julkisuuteen.

-Victorian ei olisi pitänyt nousta sen DJ/ohjelmaisännän pyydettyä "salin kaunein nainen" tanssiin. 

 

-Brooklyn ja Nicola taas saisivat löysätä pipoa. 

-Brooklynin tekemä sisarustensa estäminen somessa on jo liioittelua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Molemmissa on vikaa. 

-Beckhameissa on syytä: ovat tuoneet lapsensa alusta alkaen julkisuuteen.

-Victorian ei olisi pitänyt nousta sen DJ/ohjelmaisännän pyydettyä "salin kaunein nainen" tanssiin. 

 

-Brooklyn ja Nicola taas saisivat löysätä pipoa. 

-Brooklynin tekemä sisarustensa estäminen somessa on jo liioittelua.

 

 

Eli DJ:n vika?

Vierailija
4/32 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Victoria olisi syypää? 

Vierailija
5/32 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö nää käy yhtään kirkossa Jumalan palveluksessa ?   

Vierailija
6/32 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Molemmissa on vikaa. 

-Beckhameissa on syytä: ovat tuoneet lapsensa alusta alkaen julkisuuteen.

-Victorian ei olisi pitänyt nousta sen DJ/ohjelmaisännän pyydettyä "salin kaunein nainen" tanssiin. 

 

-Brooklyn ja Nicola taas saisivat löysätä pipoa. 

-Brooklynin tekemä sisarustensa estäminen somessa on jo liioittelua.

En tiedä olenko ihan ulalla, kun minun mielestäni tuollainen "salin kaunein nainen" -juttu ei ole mikään syy vetää hernettä nenään, ja ihan tavallista - jopa laimeaa - huumoria. Paljon pahempaa saa kuulla joka toisessa bestman-puheessa. Jokaiselle on taatusti päivänselvää, että parikymppinen morsian on hehkeämpi kuin viisikymppinen anoppinsa. Tuossa ei tainnut Marc Anthonylla olla mitään muuta tarkoitusperää kuin hehkuttaa sulhasen tanssia äitinsä kanssa.

Kyseessähän ei ollut mikään avioparin ensimmäinen tanssi, kuten aluksi väitettiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/32 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menneiden maailmojen räyhähenki.

Vierailija
8/32 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan kaikissa osapuolissa jonkin verran syytä, mutta Victorian käytös häissä ollut kyllä todella noloa ja epäkunnioittavaa. 


Tämä. Miksi anopin pitää viedä morsiamen huomio? Tämä nyt on ihan itsestään selvää huonoa käytöstä. Et sinä vieraanakaan mene jonkun toisen häihin, ja laita itseäsi huomion keskipisteeksi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/32 |
08.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vika on vanhemmissa tässä tapauksessa. Liian julkisuushakuisia ja mitään ei pidetä itsellä. Aikuisten lasten elämää ja puolisovalintoja ei sovi määräillä. Kenenkään ei kuulu aikuisena enää olla aikuisten vallan alla.

Vierailija
10/32 |
09.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika iso juttu laittaa koko perheeseensä välit poikki joten uskon että on paljon asioita mitä julkisuuteen ei ole kerrottu. Emme voi tietää kaikkea mitä kulissien takana on tapahtunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/32 |
09.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Victorialle Brand Beckham on kaikki kaikessa ja se pakottaa perheensä esiintymään luomansa imagon mukaisesti. Hyvä Brooklynille, että lähti omille teilleen. Vaikuttaa onnelliselta vaimonsa kanssa.

Vierailija
12/32 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Brooklyn on taas kiukutellut kun David oli laittanut someen jonkun vanhan kuvan perheestä kun lapset oli pieniä. Ei kuulemma saa laittaa ilman lupaa. Vähän kyllä tuntuu että se on Brooklyn joka on tässä nyt sekaisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/32 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan on nyt vikaa vähän molemmissa osapuolissa...? Victoria ja David ovat ehkäpä tosiaan liian kontrolloivia ja sitten toisaalta myös nuoret voivat olla vähän liian ehdottomia kannoissaan.

Itseäni kiinnostaisi miksi Beckhameilla olisi siis jotain tuota Brooklynin vaimoa kohtaan hampaankolossa? Luin jostain että Victoria perui sen hänen hääpukunsakin ja morsian joutui hankkimaan viime metreillä puvun jostain toisaalta? 

Erikoinen perhe kaikkineen, mutta emmehän me tiedä julkisuudessa kuin murto-osan kaikesta. 

Vierailija
14/32 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Brooklyn on taas kiukutellut kun David oli laittanut someen jonkun vanhan kuvan perheestä kun lapset oli pieniä. Ei kuulemma saa laittaa ilman lupaa. Vähän kyllä tuntuu että se on Brooklyn joka on tässä nyt sekaisin.

Kuulemma? No ei todellakaan saa ilman lupaa! Lapsena on jo joutunut Beckham-brändin linssiluteeksi, pitääkö vielä aikuisenakin "mainostaa" vanhempiaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/32 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Victoria on futislegenda Beckhamin ruma vaimo niin miksi hän nousi ylös DJ:n pyydettyä "illan kauneninta naista"?

Vierailija
16/32 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Beckhameilla ei ollut mitään ongelmia ennen uutta miniää. Veikkaan että Nicola Peltz on narsisti, joka on pakottanut poikaparan katkomaan välinsä perheeseensä.

Se että Victoria on businessnainen ennen kaikkea ei ole hajottanut aikaisemmin perhettä. Victoria itse taas on tehnyt valtavasti töitä vuosien varrella pysyäkseen kauniin miehensä tasolla. Mikään ei ole tullut ulkonäössä Victorialle ilmaiseksi, mikä on hyvä muistaa. Hänen kauneutensa on vaatinut erittäin kurinalaista syömistä, punttisalia, kauneusleikkauksia ja -hoitoja, muodin hallitsemista, tekorusketuksia, -kynsiä, -huulia ja -hiuksia. Valtavasti työtä. Samoin perheen kasassapitäminen on ollut Victorian metatyötä. Davidhän on tunnetusti käynyt vieraissa ja olisi varmasti hajottanut perheen ilman Victorian ponnisteluja perheen eteen. Se että Victoria haluaa jättää lapsilleen perinnöksi menestyvän Beckham-brändin on minusta ihailtavaa. Tosin en tiedä, onko sitä enää, sitten kun David kupsahtaa.

Vierailija
17/32 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Brooklyn on taas kiukutellut kun David oli laittanut someen jonkun vanhan kuvan perheestä kun lapset oli pieniä. Ei kuulemma saa laittaa ilman lupaa. Vähän kyllä tuntuu että se on Brooklyn joka on tässä nyt sekaisin.

Kuulemma? No ei todellakaan saa ilman lupaa! Lapsena on jo joutunut Beckham-brändin linssiluteeksi, pitääkö vielä aikuisenakin "mainostaa" vanhempiaan?

Perheyritys. Pakko tanssia äidin pillin/dj:n tahtiin ja äidin kanssa.

Vierailija
18/32 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan kaikissa osapuolissa jonkin verran syytä, mutta Victorian käytös häissä ollut kyllä todella noloa ja epäkunnioittavaa. 


Tämä. Miksi anopin pitää viedä morsiamen huomio? Tämä nyt on ihan itsestään selvää huonoa käytöstä. Et sinä vieraanakaan mene jonkun toisen häihin, ja laita itseäsi huomion keskipisteeksi. 

Victoria tykkää tanssia. On Spice Girl, popprinsessa, mikä Englannissa vastaa ihan hyvin oikeita kuninkaallisia, onhan Davidkin joku kuninkaan lyömä Sir (ja nyt sillä on tähti Hollywoodissa!).

Siellä on nyt vaan 2 narsistista naista taistellut pojan huomiosta.

Vierailija
19/32 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Molemmissa on vikaa. 

-Beckhameissa on syytä: ovat tuoneet lapsensa alusta alkaen julkisuuteen.

-Victorian ei olisi pitänyt nousta sen DJ/ohjelmaisännän pyydettyä "salin kaunein nainen" tanssiin. 

 

-Brooklyn ja Nicola taas saisivat löysätä pipoa. 

-Brooklynin tekemä sisarustensa estäminen somessa on jo liioittelua.

 

 

Eli DJ:n vika?

Sovitaan näin.

Hänen syytään on myös se, että Jennifer Lopezin lapset on niin rumia.

Vierailija
20/32 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan on nyt vikaa vähän molemmissa osapuolissa...? Victoria ja David ovat ehkäpä tosiaan liian kontrolloivia ja sitten toisaalta myös nuoret voivat olla vähän liian ehdottomia kannoissaan.

Itseäni kiinnostaisi miksi Beckhameilla olisi siis jotain tuota Brooklynin vaimoa kohtaan hampaankolossa? Luin jostain että Victoria perui sen hänen hääpukunsakin ja morsian joutui hankkimaan viime metreillä puvun jostain toisaalta? 

Erikoinen perhe kaikkineen, mutta emmehän me tiedä julkisuudessa kuin murto-osan kaikesta. 

Victoria on mustasukkainen poikansa vaimolle??!!

Se että äiti tanssii seksikkäästi kiehnäten poikansa häissä poikansa kanssa on minusta mautonta, weeteetä. Sen kuuluu olla tyylikäs ja kaunis tanssi, mikä vedetään vanhemman kanssa häissä. Kuvastaa lapsesta luopumista onnellisissa merkeissä.

Beckhamit on tehneet tästä jo maaottelun!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme viisi