Beckhamien perheriita: Kuka on syyllinen?
Kuka sun mielestä on syyllinen Beckhamien perheriitaan?
Onko välirikko vanhempien syy, eli Victoria ja David Beckhamin vai heidän poikansa Brooklyn Peltz Beckhamin ja tämän vaimon Nicola Peltz Beckhamin syytä?
Vai onko syytä molemmissa vai kenties vain yhdessä henkilössä?
Mun mielestä tää juttu on tosi sekava. Nyt aiheesta on tulossa dokumenttikin, mutta se on maksumuurin takana niin en pääse sitä katsomaan.
Kommentit (32)
Victoria on syyllinen.
Mitäs vei David Beckhamin minulta.
Jos Brooklyn haluaa katkaista välit ja tehdä ns omaa uraa. Niin miksi hän keskittyy lähinnä ruotimaan vanhempiaan julkisuudessa.
Vierailija kirjoitti:
Victoria on syyllinen.
Mitäs vei David Beckhamin minulta.
Olisin muuten saanut paljon kauniimpia ja lahjakkaampia lapsiakin Davidille. Ja osannut käyttäytyä hyvin lasten häissä.
Niin.
Tuleeko mieleen mikään muu kuuluisa brittiperhe?
Vierailija kirjoitti:
Jos Brooklyn haluaa katkaista välit ja tehdä ns omaa uraa. Niin miksi hän keskittyy lähinnä ruotimaan vanhempiaan julkisuudessa.
Sehän se tragedia tässä onkin, kun Beckhamien nepobabyt on rumia ja lahjattomia. Normi uhmakas teini olisi lähtenyt omalle uralle ja menestynyt itsenäisesti. Toki vanhempien raha olisi auttanut, mutta siitäkin olisi voinut kieltäytyä.
Vierailija kirjoitti:
Tuleeko mieleen mikään muu kuuluisa brittiperhe?
Ai Harry ja hänen ämerikkalainen vaimonsa? Ei tuu.
Ikipäivänä en vertaisi Charlesia ja David Beckhamia toisiinsa. Sitä päivää ei tule.
Vierailija kirjoitti:
Beckhameilla ei ollut mitään ongelmia ennen uutta miniää. Veikkaan että Nicola Peltz on narsisti, joka on pakottanut poikaparan katkomaan välinsä perheeseensä.
Se että Victoria on businessnainen ennen kaikkea ei ole hajottanut aikaisemmin perhettä. Victoria itse taas on tehnyt valtavasti töitä vuosien varrella pysyäkseen kauniin miehensä tasolla. Mikään ei ole tullut ulkonäössä Victorialle ilmaiseksi, mikä on hyvä muistaa. Hänen kauneutensa on vaatinut erittäin kurinalaista syömistä, punttisalia, kauneusleikkauksia ja -hoitoja, muodin hallitsemista, tekorusketuksia, -kynsiä, -huulia ja -hiuksia. Valtavasti työtä. Samoin perheen kasassapitäminen on ollut Victorian metatyötä. Davidhän on tunnetusti käynyt vieraissa ja olisi varmasti hajottanut perheen ilman Victorian ponnisteluja perheen eteen. Se että Victoria haluaa jättää lapsilleen perinnöksi menestyvän Beckham-brändin on minusta ihailtavaa. Tosin en tiedä, onko sitä enää, sitten kun David kupsahtaa.
Kuulostaa marttyyrimutsilta. Enhaluaisiolla hän.
En ymmärrä, miksi Victoria roikkuu lapsissaan, kun sillä on David! Nauttisi nyt siitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuleeko mieleen mikään muu kuuluisa brittiperhe?
Ai Harry ja hänen ämerikkalainen vaimonsa? Ei tuu.
Ikipäivänä en vertaisi Charlesia ja David Beckhamia toisiinsa. Sitä päivää ei tule.
Mulla jäi laittamatta lainaus - "Beckhameilla ei ollut mitään ongelmia ennen uutta miniää. Veikkaan että Nicola Peltz on narsisti, joka on pakottanut poikaparan katkomaan välinsä perheeseensä."
Että tuota nuorempaa sukupolvea vertasin, en Charlesia.
Onko se mielipidekysymys? Eihän kukaan meistä elä siinä perheessä eikä tiedä heistä muuta kuin median ja somen perusteella.
Minusta jo se kertoo paljon että Brooklyn ja Nicola suuttuivat Bekchameille kun he eivät halunneet ostaa nuorelle parille miljoonien asuntoa/taloa. Hätää heillä ei ollut kun Nicolan isällä on vielä isompi lompakko ja Nicola sai kämppänsä.
Hirveä taakka yhdellä miehellä...