Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Beckhamien perheriita: Kuka on syyllinen?

Vierailija
08.02.2026 |

Kuka sun mielestä on syyllinen Beckhamien perheriitaan? 

 

Onko välirikko vanhempien syy, eli Victoria ja David Beckhamin vai heidän poikansa Brooklyn Peltz Beckhamin ja tämän vaimon Nicola Peltz Beckhamin syytä? 

 

Vai onko syytä molemmissa vai kenties vain yhdessä henkilössä? 

 

Mun mielestä tää juttu on tosi sekava. Nyt aiheesta on tulossa dokumenttikin, mutta se on maksumuurin takana niin en pääse sitä katsomaan. 

 

 

 

Kuka on syyllinen Beckhamien perheriitaan?

Vaihtoehdot

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Molemmissa on vikaa. 

-Beckhameissa on syytä: ovat tuoneet lapsensa alusta alkaen julkisuuteen.

-Victorian ei olisi pitänyt nousta sen DJ/ohjelmaisännän pyydettyä "salin kaunein nainen" tanssiin. 

 

-Brooklyn ja Nicola taas saisivat löysätä pipoa. 

-Brooklynin tekemä sisarustensa estäminen somessa on jo liioittelua.

 

 

Eli DJ:n vika?

Sovitaan näin.

Hänen syytään on myös se, että Jennifer Lopezin lapset on niin rumia.

Hirveä taakka yhdellä miehellä...

Vierailija
22/32 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Victoria on syyllinen.

Mitäs vei David Beckhamin minulta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Brooklyn haluaa katkaista välit ja tehdä ns omaa uraa. Niin miksi hän keskittyy lähinnä ruotimaan vanhempiaan julkisuudessa.

Vierailija
24/32 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Victoria on syyllinen.

Mitäs vei David Beckhamin minulta.

Olisin muuten saanut paljon kauniimpia ja lahjakkaampia lapsiakin Davidille. Ja osannut käyttäytyä hyvin lasten häissä.

Niin.

Vierailija
25/32 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleeko mieleen mikään muu kuuluisa brittiperhe? 

Vierailija
26/32 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos Brooklyn haluaa katkaista välit ja tehdä ns omaa uraa. Niin miksi hän keskittyy lähinnä ruotimaan vanhempiaan julkisuudessa.

Sehän se tragedia tässä onkin, kun Beckhamien nepobabyt on rumia ja lahjattomia. Normi uhmakas teini olisi lähtenyt omalle uralle ja menestynyt itsenäisesti. Toki vanhempien raha olisi auttanut, mutta siitäkin olisi voinut kieltäytyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/32 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuleeko mieleen mikään muu kuuluisa brittiperhe? 

Ai Harry ja hänen ämerikkalainen vaimonsa? Ei tuu.

Ikipäivänä en vertaisi Charlesia ja David Beckhamia toisiinsa. Sitä päivää ei tule.

Vierailija
28/32 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Beckhameilla ei ollut mitään ongelmia ennen uutta miniää. Veikkaan että Nicola Peltz on narsisti, joka on pakottanut poikaparan katkomaan välinsä perheeseensä.

Se että Victoria on businessnainen ennen kaikkea ei ole hajottanut aikaisemmin perhettä. Victoria itse taas on tehnyt valtavasti töitä vuosien varrella pysyäkseen kauniin miehensä tasolla. Mikään ei ole tullut ulkonäössä Victorialle ilmaiseksi, mikä on hyvä muistaa. Hänen kauneutensa on vaatinut erittäin kurinalaista syömistä, punttisalia, kauneusleikkauksia ja -hoitoja, muodin hallitsemista, tekorusketuksia, -kynsiä, -huulia ja -hiuksia. Valtavasti työtä. Samoin perheen kasassapitäminen on ollut Victorian metatyötä. Davidhän on tunnetusti käynyt vieraissa ja olisi varmasti hajottanut perheen ilman Victorian ponnisteluja perheen eteen. Se että Victoria haluaa jättää lapsilleen perinnöksi menestyvän Beckham-brändin on minusta ihailtavaa. Tosin en tiedä, onko sitä enää, sitten kun David kupsahtaa.

Kuulostaa marttyyrimutsilta. Enhaluaisiolla hän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/32 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä, miksi Victoria roikkuu lapsissaan, kun sillä on David! Nauttisi nyt siitä.

Vierailija
30/32 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuleeko mieleen mikään muu kuuluisa brittiperhe? 

Ai Harry ja hänen ämerikkalainen vaimonsa? Ei tuu.

Ikipäivänä en vertaisi Charlesia ja David Beckhamia toisiinsa. Sitä päivää ei tule.

Mulla jäi laittamatta lainaus - "Beckhameilla ei ollut mitään ongelmia ennen uutta miniää. Veikkaan että Nicola Peltz on narsisti, joka on pakottanut poikaparan katkomaan välinsä perheeseensä." 

Että tuota nuorempaa sukupolvea vertasin, en Charlesia. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31/32 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se mielipidekysymys? Eihän kukaan meistä elä siinä perheessä eikä tiedä heistä muuta kuin median ja somen perusteella.

Vierailija
32/32 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta jo se kertoo paljon että Brooklyn ja Nicola suuttuivat Bekchameille kun he eivät halunneet ostaa nuorelle parille miljoonien asuntoa/taloa. Hätää heillä ei ollut kun Nicolan isällä on vielä isompi lompakko ja Nicola sai kämppänsä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän neljä