Koska viimeksi olet viettänyt iltaa kulmakuntasi lähikapakassa?
Kommentit (14)
Käy kapakoissa koskaa, ei kiinnosta.
Enkä muutenkaan juo alkoholia, ei ole tarvetta.
olen käynyt. Pitäs alkaa kyllä käymään useammin tuolla ihmistenilmoilla:) Niin kävin siis kaverin kanssa tuolloin.
En edes tiedä mikä on se lähikapakka. Kai tuossa keskustassa on joku juottola.
Sääli sinänsä, se on kiva pieni baari. Muuten olen kyllä piipahtanut baareissa tuon jälkeenkin, mutta illanistujaiset on aika harvinaisia.
Kiva paikka sinänsä. Voisin käydä useamminkin, mutta en pidä siitä asiakaskunnasta. Aina joku känninen tunkee pöytään "tutustumaan"...
Eivät näytä sen oloisilta paikoilta, joissa haluaisin viettää aikaani. Enkä muutenkaan baareissa pahemmin kulje, mutta jos käyn niin en lähiökapakassa.
näillä kulmilla lähikapakkaa, onneksi. Lähimmät on keskustassa, kolmen kilsan päässä.
Lähiöbaareissa käyvät ovat mielestäni luusereita. Eri asia jos asuu keskustassa, jossa sattuu kulman takana olemaan joku sivistynyt paikka.
enkä ole koskaan käynyt kahdessa lähikapakassa.
Ne ovat niin lähiökapakoita että niissä on ihan omat vakiospurgunsa.
En harrasta alkoholia muutenkaan kuin muutaman kerran vuodessa.
ja asuin silloin ihan eri kaupungissa kuin nykyään.
Lähemmässä en ole käynyt koskaan, se on aika uusi paikka. Pitäisi käydä joskus katsomassa, vaikuttaa lähiökapakaksi ihan "tasokkaalta".
Toinen on hirveä räkälä, siellä olen käynyt muistaakseni vuonna 2004, eikä toista kertaa tarvinnut mennä.
On asuttu näillä kulmilla nyt kohta 8 vuotta. Ei ole tosissaan käynyt edes mielessä, vaikka välillä siitä on vitsailtukin. Mies kävi siellä kerran, joutui riidanhaaston kohteeksi ja jonkun äitinsä ikäisen tädin tanssittamaksi ja tuumasi kotiin tullessaan, että ei koskaan enää...
Ellei vähän enemmän.