Missä päin Usata olleet matkustaneet?
Kommentit (15)
New York, Connecticut, Washington, Los Angeles. Kaikki työmatkoja.
New York City ja Florida (Orlando-Daytona Beach-Clearwater Beach -alueilla).
New York, Miami, Atlanta, Huntsville, Providence, Boston, Las Vegas, San Francisco, Monterey...
California, Nevada, Arizona, Illinois, New York, Massachusetts, Maine, New Jersey, Delaware, Maryland, Pennsylvaniq, West Virginia, Virginia, DC, North Carolina, South Carolina, Georgia, Louisiana, Florida. Muutaman vielä läpiajanut, mutta ei pidempiä pysähdyksiä. Paljon vielä nähtävää.
Ollaan menty autolla NY-Key West, Chicago-New Orleans, San Francisco-LA-Las Vegas. Seattlessa ja sen ympäristössä (+Kanadan puolella) joskus ajeltu myös.
Ei nää oo oikeesti käyny muualla ko lähibaarissa. Ei riitä kielitaito eikä rahat USAn matkaan.
Olen käynynnä Piutissa Luisissa
Rätulaatissa Miiamissa
Olen kulkenut merta ja mantereita
ja Alaskan tuntureita
Vierailija kirjoitti:
Ei nää oo oikeesti käyny muualla ko lähibaarissa. Ei riitä kielitaito eikä rahat USAn matkaan.
Ei se nyt hirveästi kielitaitoa tuolla reissaaminen vaadi. Itse näin peruskoulun suppean englannin kielen käyneenä, tehnyt roadtrippejä mm. Miami-New Orleans, Phoenix- Gran Canyon-Las Vegas, Chicago-Memphis-Nashwille. Lisäksi kolunnut melkein koko Floridan läpi moneen kertaan. New Yorkissa pyörinyt toistakymmentä kertaa.
Florida, Kalifornia, New York, Washington DC, Virginia.
NY ja Seattle.