Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Montako grillimakkaraa syöt kerralla? Entäs meneekö pitserian pitsa alas kerralla?

Vierailija
03.11.2011 |

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
03.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vois vielä kysyä oletko laiha/lihava/normaalipainoinen? Entäs miehesi vatsalaukun tilavuus?

Vierailija
2/26 |
03.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä koko pitsa menee kerralla

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
03.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en juuri syö. Yhden saattaisin saada alas.



Pizza sen sijaan menee helposti alas ihan kokonaan!



BMI 20.

Vierailija
4/26 |
03.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

veikkaisin 2.

Pitsa menee kerralla useimmiten. Joskus pitää jättää loput myöhemmäksi, varsinkin jos on paljon juustoa pitsassa.

Olen normaalipainoinen.

Vierailija
5/26 |
03.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikös se yhdelle ole tarkoitettu se peruspizza?

Makkaroista en niin välitä, riippuu lisukkeista 1 tai 2, jos ei ole vaihtoehtoina muuta ruokaa

Vierailija
6/26 |
03.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pizzaa syön pizzerioissa äärettömän harvoin. En kyllä pikein piittaa alkaa tuollaista kokonaista pizzaa kerralla syömään, tulen kylläiseksi paljon vähemmästä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/26 |
03.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

paketillisen (400 g.) makkaraa, pizza tekee vähän tiukkaa, tietty riippuu pizzeriastakin.



Tero

Vierailija
8/26 |
04.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

puoli pizzaa riittää, joskus jos on jättinälkä menee 3/4 pizzaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/26 |
04.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

165/54

1 makkara, puoli pizzaa riittää, joskus jos on jättinälkä menee 3/4 pizzaa.

Vierailija
10/26 |
04.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

165/54

1 makkara, puoli pizzaa riittää, joskus jos on jättinälkä menee 3/4 pizzaa.


tarkoituksena selvittää, onko sen paheksutun mega-annoksen syöjä aina lihava, ja kannattaako annoksen perusteella ketään alkaa haukkumaan.

Itsekin olen ollut läpipasko ennen, joten veikkaan ettei annoskoko korreloi aina painon kanssa.

Ihmetyttää lisäksi aikuinen mies, joka syö esim. yhden makkaran grillatessa. Eihän sitä parin makkaran vuoksi kehtaisi edes grilliä sytyttää..

Mäkin vedän aina sen 3 makkaraa, ja koko pitsan, ennen kun olin liian laiha, söin jopa isompia annoksia.

t. ap 174/67

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/26 |
04.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pizzaa olen viimeksi syönyt kaksi vuotta sitten, enkä koskaan jaksa syödä kokonaista.



Painoindeksini on vähän alle 23, mieheni on hieman ylipainoinen. Hän jaksaa syödä koko pizzan, muttei välitä makkarasta.



Makkara on ainoa ruoka, josta en pysty kieltäytymään.

Vierailija
12/26 |
04.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on niin pieniä (syön aina Kotzonen), mutta ulkomaalaisten pizzapaikkojen pizzoja en jaksa, aina jää 3-4 palaa odottamaan jääkaappiin. Grillimakkaroita syön 1-2. Olen normaalipainoinen, mieskin on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/26 |
04.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolikas makkara, kokonaisesta tulee ällöttävä olo.



Pizzasta puolet tai jos ähkyyn syö, niin 3/4.



Olen alipainoinen

Vierailija
14/26 |
04.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

52 kg, 167 cm.

Liikun työssä ja vapaa-ajalla paljon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/26 |
04.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden makkaran pystyn korkeintaan kerralla syömään ja pitsasta menee reilu puolikas.

Vierailija
16/26 |
04.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En syö grillimakkaraa enkä pizzaa. Enkä tarkkaile mieheni syömistä. Ollaan normaalipainoisia (itse 172cm/62kg, miestä en oo punninnut, mutta on lihaksikas) ja liikunnallisia ihmisiä.

Vierailija
17/26 |
04.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 makkaraa menee helposti. pizzaa vain puolikas, koska ei ole mun lempparia. painan 72kg ja mittaa on 170 cm. pari kiloa voisin indeksejä tuijotellen pudottaa, mutta olen hyvin tyytyväinen näin :)

Vierailija
18/26 |
04.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lisänä on salaattia, niin 2, jos jotain perunaa tms niin max 1½.



Pitsan jaksan joskus kokonaan, mutta yleensä n 3/4 osaa..

Vierailija
19/26 |
04.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä ennen lapsia jopa liian laiha. Mutta makkaroita minä jaksan syödä kaksi (siis olettaen ettei niiden kanssa ole mitään salaattia raskaampaa), ja pizzaa 3/4. Nämä siis vähän "tunkemalla" ;) Vähempikin riittäisi.



Mies syö keposesti kolmekin makkaraa, ja kokonaisen pitsan nielaisee nopeammin kuin minä ehdin syödä puolikasta. Mies urheilee säännöllisesti, ja kulkee työmatkat fillarilla tai kävellen. Kai sillä sitten on vaan niin kova kulutus, että ruokaa menee tosi isoja määriä :)

Vierailija
20/26 |
04.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en juuri syö. Yhden saattaisin saada alas.

Pizza sen sijaan menee helposti alas ihan kokonaan!

BMI 20.

Näin täälläkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän viisi